وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه و برنو ناراضی از نیمکت نشینی

 

میروسلاو کلوزه و برنو، بعد از برد ۴ بر ۰ باواریاییها مقابل هوفنهایم در هفته بیست و دوم بوندسلیگا به لوئیس ونگال و مدیران باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کردند که از شرایط موجود در تیم و نیمکت نشینی رضایت ندارند.

میروسلاو کلوزه و برنو، بازیکنانی هستند که زمان بسیار زیادی است که در ترکیب اصلی تیم قرار نمیگیرند و حتی در بعضی از مواقع هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین نمیشوند.
برنو گفت: من از این وضعیت خسته شده ام که نمیتوانم در ترکیب اصلی بایرن بازی کنم. من میخواهم که در ترکیب اصلی تیم باشم اما فکر میکنم که در این باشگاه چنین شانسی پیدا نخواهم کرد.
صحبتهای برنو، نشان دهنده این است که به احتمال زیاد او تابستان امسال از باشگاه بایرن مونیخ جدا خواهد شد.
میروسلاو کلوزه در اینباره میگوید: من در حال حاضر، مشکلات زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارم. در تمرینات، بسیار عملکرد خوبی دارم و آمادگی کامل دارم که بتوانم به تیمم کمک کنم اما متاسفانه لوئیس ونگال، من را در ترکیب اصلی تیم قرار نمیدهد. این مسأله برایم بسیار سخت است و نمیدانم که باید چه کار کنم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سلن چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 13:27

میرو جون باید از تیم بری باید از بایرن بری وقتی اینجوری محلت نمیدن
قدرت رو نمیدونن چاره ای نیست
لیاقت ندارن تازه به دوران رسیده ها.......
فان خال هم که اصلا هیچی نمیگه
برو رئال................................................
اونجا برو و بچ جمعن لیاقتشون همون اتلین تاپه دیگه

رها پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 22:41

بره رئال حیفشه رو نیمکت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد