وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

۱۲ نکته از بازی بایرن برابر هوفنهایم

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ٬ رکوردها و آمار متفاوتی را که توسط باشگاه و بازیکنان پس از بازی هفته بیستم و دوم بایرن برابر هوفنهایم بدست آمده است ذکر خواهیم کرد.

آمار و رکوردهای بایرن پس از بازی برابر هوفنهایم

0- توماس کرافت در پنجمین حضور خود درون دروازه باواریایی ها توانست برای اولین بار تا انتهای دیدار دروازه را بسته نگاه دارد.

3- باواریایی ها در این فصل بوندسلیگا موفق شدند برای بار سوم چنین پیروزی پر گلی را بدست آورند. بایرنی ها نتایج خوبی برابر هوفنهایم بدست آورده اند. آنها 4 پیروزی و دو تساوی و بدون شکست نتایجی است که مقابل آن رقم خورده است و توانسته اند 13 گل به ثمر رسانند و فقط 5 گل دریافت کرده اند.

7- پیروزی برابر هوفنهایم هفتیمین پیروزی باواریایی ها در آلیانس آرنا است که توانسته اند بیش از 3 گل به ثمر برسانند. آنها در آلیانس به راحتی حریفان را شکست می دهند و از این حیث بهترین تیم لیگ هستند.

10- باواریایی ها 10 دیدار اخیر خود را در آلیانس آرنا با پیروزی پشت سر گذاشتند و تنها در دیدار برابر برمن بود که آنها کمتر از سه گل به ثمر رساندند و با پیروزی 2 بر 1 از زمین خارج شدند.

10- بازی های عالی توماس مولر ادامه دارد. مهاجم جوان بایرنی ها در دیدار این هفته موفق به کسب یک امتیاز در دهمین دیدار پیاپی ( 7 گل و 7 پاس منجر به گل) با به ثمر رساندن گل دوم بایرنی ها شد. مولر در حال حاضر 27 امتیاز از 33 امتیاز ممکن بدست آورده است (13 گل و 14 پاس منجر به گل) و در بالای سر خود فقط ماریو گومز را با 31 امتیاز می بیند.

26- ماریو گومز هم اکنون با به ثمر رساندن 26 گل از 30 دیدار این فصل که 25 گل آن در 21 دیدار اخیر به ثمر رسانده است. او اکنون با 17 گل در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار دارد. مهاجم ملی پوش آلمان در حال حاضر از 170 حضور خود توانسته است 90 گل به ثبت برساند.

29- با دو گلی که دیشب آرین روبن به ثمر رساند توانست رکورد خود برای بایرن را بهبود ببخشد او 29 امتیاز در 28 دیدار که برای بایرن انجام داده کسب کرده است. (20 گل و 9 پاس منجر به گل).

89- باستین شواین اشتایگر با 89 بار تماس با توپ بهترین بازیکن در این زمینه بود.

94- فیلیپ لام به نظر غیر قابل توقف می رسد. دیدار برابر هوفنهایم 94 امین حضور این فصل لام در سمت راست خط دفاعی بایرن از ابتدا بود. او تنها یکبار در سپتامبر 2009 و در دیدار برابر اوبرهازن روی نیمکت نشست لام در تمامی دیدار های این فصل بایرن از ابتدا در ترکیب حضور داشته است(33 بازی).

273- سرانجام انتظار طولانی 273 روزه هواداران به پایان رسید و آرین روبن و فرانک ریبری برای اولین بار در این فصل توانستند در کنار یکدیگر در ترکیب باواریایی ها حضور داشته باشند. آخرین حضور زوج روبری در 15 می 2010 در فینال جام حذفی فصل گذشته بود که با پیروزی 4 بر 0 بایرن به پایان رسید.

280- آرین روبن پس از 280 روز توانست مقابل هوفنهایم برای باواریایی ها دو گل به ثمر برساند. آخرین باری که او چنین موفقیتی بدست آورده بود در فصل گذشته و تاریخ 8 می 2009 برابر هرتابرلین بود که آن دیدار با پیروزی 3 بر 1 بایرن به اتمام رسید.

3300- در 876 امین دیدار بوندسلیگایی بایرن از زمان 1965 که بایرن در بوندسلیگا حاضر است یک اتفاق جالب رخ داد. با پیروزی 4 بر 0 باواریایی ها برابر هوفنهایم شمار گلهای زده بایرن در تاریخ بوندسلیگا به عدد 3300 گل رسید که این رکورد بایرن را از دیگر تیم های حاضر در بوندسلیگا متمایز می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
رها یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 19:27

ای ول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد