وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: از نتیجه بسیار راضی هستم

 

به نقل از کیکر، لویی ونگال سرمربی هلندی بایرن‌مونیخ٬ برد پرگل تیمش را مقابل هوفنهایم ستود.

وی اظهار داشت: از نتیجه حاصل شده بسیار راضی هستم. این یکی از بهترین بازی‌های فصل جاری ما بود. مقابل هوفنهایم 90 دقیقه تمام، خیلی خوب بازی کردیم و تمرکز کافی داشتیم. در این بازی مشخص شد چقدر خوب می‌توانیم در میدان کار کنیم. البته ماه‌های سرنوشت‌ساز بتدریج برای ما از راه می‌رسند. من مجبور شدم تنها آرین روبن را تعویض کنم چون آماده نبود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد