وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ ۴-۰ هوفنهایم؛ پیروزی قاطع باواریاییها

 

مدافع عنوان قهرمانی در هفته بیست و دوم رقابتهای بوندسلیگا موفق شد در ورزشگاه خانگی خود آلیانس آرنا٬ هوفنهایم را با حساب 4 بر صفر شکست دهد و به طور موقت به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند. این در حالی است که دورتموند صدرنشین در آخرین دیدار امشب با تساوی یک بر یک برابر کایزرسلاترن متوقف شد.

بایرن از ابتدا زوج هجومی خود را در کناره های زمین در اختیار داشت و بدین ترتیب نویدگر یک بازی تهاجمی برای هواداران شد. ماریو گومز بازگشت فوق العاده ای بعد از مصدومیت داشت او موفق شد در دقیقه دوم نیمه اول و به طور دقیقتر در ثانیه 80 بازی گل اول باواریایی ها را به ثمر برساند. این گل اولین گل سوپر ماریو به هوفنهایم با پیراهن بایرن بود.

اما این پایان کار برای هوفنهایم نبود. باواریایی ها که از دیدار هفته گذشته و شکست برابر کلن زخم خورده بودند حملات دامنه داری را بر روی دروازه حریف پی میگرفتند که در دقیقه 15 یکی از این حملات توسط توماس مولر گلزن جوان باواریایی ها از درون محوطه جریمه به تور دروازه هوفنهایم چسبید و گل دوم بایرن را به ارمغان آورد. به این ترتیب نیمه اول دیدار با حساب 2 بر صفر به نفع غول های باواریا به پایان رسید.
نیمه دوم را می توان شروع هنرنمایی های آرین روبن دانست. او که بدلیل سرماخوردگی در دیدار هفته گذشته برابر کلن بایرنی ها را همراهی نکرده بود٬ اینبار آماده و سر حال حرکات پا به توپ خاص خود را به نمایش در آورد و توانست در یکی از این حرکات و با پشت سر گذاشتن چندین بازیکن هوفنهایم گل سوم بایرنی ها را در دقیقه 63 بازی به ثمر برساند تا باواریایی ها از پیروزی در این دیدار مطمئن شوند.

آمادگی روبن و حضور ریبری در روزهای نزدیک به دیدار با اینتر برای هواداران بایرن ارمغان شیرینی بود. روبن همچنان در جناح راست بایرن جولان می دهد و با حرکات پا به توپ و دریبل های ریز خود مدافعان هوفنهایم را سردرگم کرده بود تا اینکه در یکی از این هجوم ها در دقیقه 81 بار دیگر و اینبار با ضربه ای فنی و زیبا توانست گل چهارم باواریایی ها را در شب درخشش خود به ثمر برساند تا بایرن بار دیگر به حضور در رده های بالایی جدول امیدوار شود.

ترکیب دو تیم:ترکیب بایرن مونیخ: کرافت، بادشتوبر، تیموشوک، گوستاوو، لام، ریبری، پرانیج٬ شواین اشتایگر ، روبن (آلتینتاپ 83)، مولر، گومز

ترکیب هوفنهایم:  اشتارک- بک،وورساه( سیمونیچ 46)، کومپر، ایبرتسبرگر- آلابا، رودی(ویز 20)، سالیهوویج، وکویچ (سیگوردسون77)، ایبیسویچ- بابل

گلها:
بایرن مونیخ: گومز (2)، مولر (15)، روبن (63و81)

خطاها: کارت زرد: بک، سالیهوویج، سیمونیچ، ویز

داور: پیتر کاگلمن

تماشاگران: 69،000 نفر ظرفیت کامل

نظرات 2 + ارسال نظر
رها یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 12:54

تلافی تلافی تلافی

اسور یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 15:56

با سلام . واقعا من چنین بردی راتوقع نداشتم . بازیکنان بایرن خیلی خوب بازی کردند .ومن این برد رابه ط رفدارن بایرن تبرک میگویم . به امید موفقیت بایرن مونیخ وطرفداران

سلام. من هم به تو و همه هواداران تبریک میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد