وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام: باید هوفنهایم را شکست دهیم

 

فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که باواریایی ها باید در دیدار امشب خود هوفنهایم را شکست دهند.

بایرن هفته گذشته و در کمال تعجب همگان با نتیجه 2-3 مغلوب کلن شد و لام معتقد است که اکنون این تیم باید با عملکرد خوبی که مقابل هوفنهایم به نمایش می گذارد، آن شکست را به دست فراموشی بسپارد.

لام در صحبتهایی به وب سایت رسمی بایرن گفت: «ما باید رو به جلو نگاه کنیم و در هر بازی حداکثر امتیازات را بگیریم، چون می خواهیم از حضورمان درجایگاه دوم جدول مطمئن شویم. شکست مقابل کلن خیلی خیلی تلخ و ناامید کننده بود و الان ارسال یک پیغام امیدوار کننده، واقعا حیاتی است.»

کارل هاینس رومینیگه هم در این رابطه گفت: «ما می خواهیم 90 دقیقه با تمرکز، احساسات و قاطعیت بازی کنیم و نه اینکه مثل بازی با کلن فقط 45 دقیقه اینطور باشیم.»

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام رفیق با مطلب "حقایقی پراکنده و تلخ در مورد فوتبال ایران" آپ شدم خوشحال میشم بیای و نظرتو بگی.[لبخند]

آرمین شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 13:49

سلام
نمیدونی چقدر دلم واسه وبلاگت تنگ شده بود
من عاشق و معتاد وبلاگتم
بهم خوش آمد نمیگی؟

سلام. خوبی آرمین جون خوش اومدی.
فقط دلت واسه وبلاگم تنگ شده بود٬ پس خودم چی
قرارداد بستی فقط ماهی یه بار بیای
هر روز بیا آرمین جون

میلادکان شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 18:54 http://oliverkahn.samenblog.com

از این به بعد بالای عکس هایی که گوشه سایت میزاری مثل جدول بوندسلیگا اسم سایتت را بنویس
چون من میخوام عین همون عکس ها را تو وبلاگم بزارم
اینجوری حمایت از سازنده میشه!!!!!!!!خداحافظ

باشه هر چی دوست داری بزار. مطلب هم خواستی بزار.
شاید این کار رو کردم.

آرمین شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 21:24

کامبیوتر خراب شده بود
عاشقتم

من بیشتر آرمین جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد