وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - هوفنهایم؛ ونگال برای کسب نتیجه تحت فشار قرار دارد

 

شکست 3 بر 2 بایرن برابر کلن در هفته گذشته بوندسلیگا و در حالی که با حساب 2 بر صفر از حریف پیش بودند منجر به سقوط دو پله ای آنها در جدول رده بندی و اختلاف 15 امتیازی از دورتموند صدر نشین شد.

کارل هاینس رومنیگه مدیر باشگاه در اظهار نظری پس از این دیدار گفت: "مشکل اصلی تیم بی دقتی بازیکنان است و اینکه منتظر توقف دورتموند باشیم مضحک و خنده دار است."

تصمیمات ونگال مبتنی بر اجازه انتقال مارک فان بومل کاپیتان تیم به آث میلان آن هم به صورت بازیکن آزاد و استفاده از شواین اشتایگر و توماس مولر در خطوط غیر تخصصی و حضور تیموشوک در خط دفاعی کمی بحث برانگیز است.

ونگال در مورد نتایج بدست آمده گفت: "مشکل در داخل باشگاه است و دلیل این نتایج اشتباهات خودمان است."
عدم شرایط خوب بازیکنان موثر تیم و مصدومیت زیاد و عدم حضور آرین روبن و فرانک ریبری در بسیاری از دیدارهای این فصل یکی دیگر از مشکلات ونگال محسوب می شود.

روبن پس از بهبود سرماخوردگی و ریبری نیز پس از سپری شدن دوره نقاهت می توانند جزء گزینه های انتخابی ونگال در دیدار امروز برابر هوفنهایم محسوب شوند. از 52 دیدار بوندسلیگایی پس از پیوستن روبن به بایرن این دو تنها در 8 دیدار از ابتدا و در کنار هم در ترکیب بایرن قرار داشتند.

هوفنهایم در رتبه هفتم جدول رده بندی و تنها دو پله پایین تر از باواریایی ها قرار دارد. از نکات جالب این دیدار حضور لوئیس گوستاوو هافبک سابق هوفنهایم در ترکیب بایرن و دیوید آلابا بازیکن بایرن که به صورت قرضی به هوفنهایم منتقل شده است مقابل تیم های سابق خود خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد