وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خدیرا : من وباستین نشان داده ایم که می توانیم درکنارهم بازی کنیم

 

سامی خدیرا، ستاره خط میانی تیم ملی آلمان در صحبتهایی اعلام کرد که با حضور 90 دقیقه ای در دیدار دوستانه آلمان - ایتالیا که با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید، پیغامی برای سران رئال ارسال کرده و به آنها اعلام کرد که آمادگی بازی در یک بازی کامل را دارد.

ستاره سابق اشتوتگارت، یکی از مهره های کلیدی ژرمنها در آن دیدار بود.
خدیرا در گفت و گوی اختصاصی با گل دات کام آلمان در پایان این دیدار گفت: «من 4شنبه شب هیچ مشکلی نداشتم. به همین خاطر بود که به مربی تیم گفتم که می توانم برای 90 دقیقه بازی کنم. می خواستم پیغامی برای مادریدی ها ارسال کنم و بگویم که من آماده و خوبم.»
خدیرا در ادامه صحبتهایش از همکاری اش با باستین شواین اشتایگر در ترکیب ژرمنها گفت: «من و باستین بارها نشان داده ایم که می توانیم درکنار هم بازی کنیم. در نیمه دوم بازی با ایتالیا، ما بهتر از نیمه اول بودیم. می خواستیم حمله کنیم و به مراتب بهتر از ایتالیایی ها بودیم. حتی اگر نتیجه پایانی بازی این را نشان ندهد.»

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران شواینی جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 18:46

آشق هردوتا تونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد