وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گومز: چلسی پیش از تورس به دنبال من بود

 

ماریو گومز مهاجم باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که سران باشگاه چلسی در بازار نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهادی 42 میلیون یورویی در صدد جذب او بودند ولی این پیشنهاد رد شد.

او اعلام کرد که تنها از پیشنهاد سران چلسی که رد شده مطلع شده و پس از آن بود که سران باشگاه لندنی به سراغ فرناندو تورس رفتند و با قراردادی 58 میلیون یورویی او را به خدمت گرفتند.

گومز در عین حال اعلام کرد که از حضور در رختکن باواریایی ها راضی است.

گومز دراین رابطه گفت: «من زمانی از پیشنهادات تیمهای دیگر مطلع شدم که سران باشگاه این پیشنهادات را رد کرده بودند ولی مسئله ای نیست. من در حال حاضر در تیم تراز اولی هستم و در جایی بازی می کنم که همیشه می خواستم.»

گومز در سال 2009 از اشتوتگارت به بایرن پیوست و با انتقالی در حدود 30 تا 35 میلیون یورو رکورد انتقالات در لیگ آلمان را شکست.

او در حال حاضر با به ثمر رساندن 16 گل برای تیم ونگال در صدر جدول گلزنان است و در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا نیز با به ثمر رساندن 6 گل دومین گلزن برتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد