وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال حضور زوج روب و ریب برابر هوفنهایم

 

با رفع مصدومیت فرانک ریبری و بهبود سرماخوردگی آرین روبن آنها آمادگی لازم برای حضور در ترکیب را بدست می آورند.

آرین روبن مهاجم 26 ساله بایرنی ها پس از بهبود سرماخوردگی به تمرینات بازگشت. او می گوید: "من احساس میکنم بهتر شده ام و فکر میکنم می توانم بهمراه دیگر هم بازی هایم برابر هوفنهایم بازی کنم و نقش موثری برای بایرن داشته باشم." روبن در دیدار هفته گذشته برابر کلن که با شکست بایرن همراه شد بدلیل سرماخوردگی حضور نداشت.

دستیار لوئی ونگال، آندریاس یانکر در مورد بازگشت روبن می گوید: "ما باید از آمادگی 100% روبن برای دیدار روز شنبه مطمئن شویم تا بتوان از او استفاده کرد."

اخبار رسیده به ونگال حکایت از این دارد که او میتواند برای نخستین بار در این فصل زوج ریبری و روبن را از ابتدا در ترکیب داشته باشد. روبن برای اولین بار در این فصل مقابل وولفسبورگ به میدان رفت ولی فرانک ریبری در دقیقه 25 آن دیدار مصدوم و از بازی خارج شد تا روبن جایگزین او شود. ریبری پس از آن دیدار از ترکیب بایرن تا هفته گذشته دور ماند.

هچنین باواریایی ها منتظر بازگشت گومز برای دیدار روز شنبه برابر هوفنهایم هستند. گومز بدلیل مصدومیت بازی دیشب تیم ملی آلمان برابر ایتالیا را از دست داد. باواریایی ها اولیچ و کنتنتو و کروس را برای این بازی در اختبار نخواهند داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
shabnam پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 17:15

بعد از مدتها تازه اونم ممکنه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد