وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوزیل: کیفیت بازیکنان موجب دعوت آنها به تیم ملی می شود

 

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی رئال مادرید در گفتگو با نشریه بیلد از وضعیتش در فوتبال اسپانیا و شرایط تیم ملی آلمان صحبت کرد.

او که در تابستان از برمن به رئال پیوسته، تاکنون 32 بازی برای کهکشانی ها انجام داده است.

اوزیل گفت: "در این سطح در طول سال 80 یا 90 بازی باید انجام دهید. بازی های ملی بسیار جذاب است و من برای هر دیدار انگیزه زیادی دارم."

او در جواب به این سوال که آیا یواخیم لو در انتخاب بازیکنان جوان زیاده روی نکرده است، به دفاع از سرمربی اش پرداخت و گفت: "من بسیار خوشحالم که تیم ملی آلمان در حال حاضر بازیکنان جوان زیادی دارد. اما در نهایت این کیفیت بازیکنان است که موجب دعوت آنها به تیم ملی می شود."

یواخیم لو برای دیدار دوستانه با تیم ملی ایتالیا تنها دو بازیکن بالای 30 سال به تیمش دعوت کرده و فیلیپ لام، کاپیتان 27 ساله ژرمن یکی از بازیکنان باتجربه تیم محسوب می شود.

اوزیل همچنین از شرایطش در مادرید ابراز رضایت کرد: "بسیار خوشحالم که بازی هایم مورد توجه باشگاه قرار گرفته است. اما من جزئی از تیم هستم و در پیروزی ها و باخت های تیم شریکم."

نظرات 1 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 10:52

الهی مربیشو خیلی دوست داره
خوب معلومه خیلی خوب توی رئال بازی میکنه تا الان 11 گل زده
انشاالا که موفق باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد