وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

۹ نکته از دیدار بایرن مونیخ مقابل وردربرمن

  

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ٬ رکوردها و آمار متفاوتی که توسط باشگاه و بازیکنان بایرن پس از بازی هفته بیستم بوندسلیگا برابر وردربرمن بدست آمده است ذکر خواهیم کرد.

آمار و رکوردهای بایرن پس از دیدار برابر وردربرمن:

1- میرو کلوزه برای اولین بار پس از آنکه از وردربرمن در سال 2007 به بایرن پیوست توانست مقابل تیم سابق خود گلزنی کند. او در این مدت 8 بار برابر برمن بازی کرد اما موفق به گلزنی نشده بود.

۲- بایرنی ها با پیروزی دیشب توانستند سومین برد خارج از خانه خود را جشن بگیرند. این در حالیست که با این پیروزی آنها به رتبه سوم جدول رده بندی بالاترین رتبه این فصل خود دست یافتند.

۳- وردربرمن با شکست برابر بایرن علاقه ونگال به خود را حفظ کرد. ونگال در این مدت 6 بار برابر برمن حاضر بوده که توانست 4 پیروزی و 2 تساوی کسب کند.

۴- بایرن از سال 2006، 7 بار با وردربرمن مصاف داشته که حاصل آن 4 پیروزی و 3 تساوی بود.

۵- ماریو گومز با 18 گل در صدر جدول گلزنان برتر بوندسلیگا قرار دارد و در بازی دیشب با سماجت خود توانست مرتساکر را به اشتباه انداخته و گل دوم بایرن حاصل شود.

۶- آرین روبن پس از جام جهانی و مصدومیت در آن اولین باری بود که توانست 90 دقیقه کامل در زمین حاضر باشد. او پس از پایان دیدار گفت: "من احساس خوبی دارم و آماده هستم برای نشان دادن فوتبال خود."

۷- آرین روبن با گلزنی در دقیقه 65 دیدار برابر برمن توانست 150 امین گل بایرن مقابل حریفان شمالی خود در بوندسلیگا را ثبت کند.

۸- اولین گل این فصل میرو کلوزه 200 امین گل حرفه ای او بود او در مجموع 295 بازی خود 121 گل به ثمر رسانده و 79 پاس منجر به گل داده است.

۹- 875 پیروزی بایرن در تاریخ بوندسلیگا با برتری مقابل برمن بدست آمد باواریایی ها در 1554 دیدار بوندسلیگایی خود توانسته اند در بیش از نیمی از آنها پیروز باشند و از این حیث رکورددار بوندسلیگا لقب بگیرند.

نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد کان یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 18:26



اینم چند تا نظر سنجی باحال که اگه راضی هستی بذار اگه راضی نیستی بگو همه را حذف میکنم


محبوب ترین دروازه بان تاریخ فوتبال جهان چه کسی است؟
http://www.webgozar.ir/c.aspx?Code=817277%20&t=poll



شما طرفدار کدام تیم فوتبال باشگاهی در اروپا هستید؟
http://www.webgozar.ir/c.aspx?Code=817384%20&t=poll





شما طرفدار کدام تیم فوتبال باشگاهی در ایران هستید؟
http://www.webgozar.ir/c.aspx?Code=817387%20&t=poll

اولی و دومیش خوبه. البته اولیش یه خورده تغییرات داره که میدم!
آخه خدائیش یه خرده واقع نگر باش اسم خودت میلاد عباس زاده رو نوشتی! منم اسم خودم را بزارم! باور میکنی من یه وبلاگ دیگه ام دارم ولی چون ورزشی نیست خودمم لینک نکردم. پس خودخواه نیستم خودمم نمیگیرم! ولی یه نظرسنجی درست بزار! میتونیم توی یه نظرسنجی دیگه فعال ترین کاربر سایت رو بزاریم که اون موقع میشه اسم مستعار هر کسی رو گذاشت. مثلا میلاد کان.
خودم این نظرسنجی ها رو درست میکنم میزارم همون بالای سایت/.

رها یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 18:48

چه جالب

میلاد کان یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 20:24

این را دیگه توی سایتت اون بالا بذار طرفدار کدام تیم ملی هستید به بایرن هم ربط داره مهلت هم نداره ولی تو براش یک مهلت تعیین کن بعد از تموم شدن مهلت اعلام نتایج کن


http://www.webgozar.ir/c.aspx?Code=817452%20&t=poll

باشه اینم میزارم. ولی اینایی رو که میگی دوباره نظرسنجی هاشون رو خودم تو کنترل پنل ام ایجاد میکنم. آدرس هاش با اینا فرق میکنه.

محمد یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 20:40

امبر جان خبری از درگیری روبن با شواینی و مولر تو این بازی نداری؟

چرا پستشو گذاشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد