وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام: از ابتدا روشن بود که ما باید پیروز میدان باشیم

 

به نقل از سایت رسمی باشکاه بایرن مونیخ٬ فیلیپ لام کاپیتان جدید بایرن مونیخ پس از دیدار دیشب برابر وردربرمن٬ بایرن را شایسته پیروزی دانست.

فیلیپ لام گفت: "فکر می کنم از ابتدا هم برای همه روشن بود که ما باید پیروز میدان باشیم و نمی توانستیم تسلیم شانس و سرنوشت باشیم. فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم در کل 90 دقیقه  شایسته پیروزی بودیم. هدف ما دستیابی به رتبه دوم جدول است اما انجام آن به آسانی صحبت در مورد آن نیست. ما باید روند پیروزی های خود را حفظ کنیم. اگر در تمام دیدار ها مانند امروز ظاهر شویم می توانیم به هدف خود برسیم."

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد کان یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 18:26



اینم چند تا نظر سنجی باحال که اگه راضی هستی بذار اگه راضی نیستی بگو همه را حذف میکنم


محبوب ترین دروازه بان تاریخ فوتبال جهان چه کسی است؟
http://www.webgozar.ir/c.aspx?Code=817277%20&t=poll



شما طرفدار کدام تیم فوتبال باشگاهی در اروپا هستید؟
http://www.webgozar.ir/c.aspx?Code=817384%20&t=poll





شما طرفدار کدام تیم فوتبال باشگاهی در ایران هستید؟
http://www.webgozar.ir/c.aspx?Code=817387%20&t=poll

اولی و دومیش خوبه. البته اولیش یه خورده تغییرات داره که میدم!
آخه خدائیش یه خرده واقع نگر باش اسم خودت میلاد عباس زاده رو نوشتی! منم اسم خودم را بزارم! باور میکنی من یه وبلاگ دیگه ام دارم ولی چون ورزشی نیست خودمم لینک نکردم. پس خودخواه نیستم خودمم نمیگیرم! ولی یه نظرسنجی درست بزار! میتونیم توی یه نظرسنجی دیگه فعال ترین کاربر سایت رو بزاریم که اون موقع میشه اسم مستعار هر کسی رو گذاشت. مثلا میلاد کان.
خودم این نظرسنجی ها رو درست میکنم میزارم همون بالای سایت/.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد