وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن:امیدوارم وردربرمن سقوط نکند

 

آرین روبن، ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که تیمش شایسته پیروزی مقابل وردربرمن بود.

روبن در پایان این مسابقه به اسکای گفت: «ما بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فکر می کنم که به شایستگی به پیروزی رسیدیم. برمن در شرایط بدی گرفتار شده و فکر می کنم تیم خیلی خوبی است. امیدوارم که هواداران این تیم بتوانند به تیمشان کمک کنندتا در جدول اوضاع بهتری داشته باشند. این اولین باری بود که پس از رهایی از بند مصدومیت برای 90 دقیقه تمام بازی کردم و واقعا احساس خوبی داشتم. من آماده ام و از اینکه بار دیگر فوتبال بازی می کنم، لذت می برم.»

نظرات 3 + ارسال نظر
مهران شواینی یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 14:48

امیدوارم برمن از این وضعیت نجات پیدا کنه.حیفه با داشتن این همه ستاره آلمانی در بین سه تیمه اول نباشه

shabnam یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 17:10

قربون دل نازکت برم

رها یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 18:51

معلومه که سقوط نمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد