وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تصاویر دیدار وردربرمن و بایرن مونیخ در هفته بیستم بوندسلیگا

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
shabnam یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 09:38

استپ توماس مولر وجنگ دو تا کاپیتان سر توپ با حال بود

میلاد کان یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 12:23

این نظر سنجی را تو سایت وبگذر درست کن و لینکش را همین زیر بذار من میخوام براش تاریخ انقضا هم براش نذار یعنی تا ده سال دیگه باشه اگه توی نظر سنجی ها اون بالا هم نذاشتی اشکال نداره اگه گذاشتی که چه بهتر من برای خودم میخوام لینکش را واسه دوستام ارسال کنم بیان نظر بدن تو را خدا باشه؟



بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال جهان کیست؟


الیورکان
پیتر اشمایکل
سپ مایر
زنگا
کاسیاس
بوفون
لو یاشین
چیلاورد
میلاد عباس زاده

دلت خوشه هااااااااا! نه نمیشه!
هر موقع خواستم به سایت بخش جوک و لطیفه اضافه کنم. حتما این نظرسنجی رو توش میذارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد