وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: فان بومل به خاطر کاپیتانی از بایرن رفت

 

به نقل از بیلد، سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ آلمان گفت مارک فان‌بومل تنها به خاطر مسئله کاپیتانی به آ.ث‌میلان پیوست.

لویی ونگال اظهار داشت: متاسفم! در مورد موضوع انتقال مارک فان‌بومل به آ.ث‌میلان اینگونه وانمود شده که او به خاطر اختلاف با من این‌کار را انجام داد. باید این موضوع را تکذیب کنم. با او هیچ اختلافی نداشتم بلکه مسئله خروج ‌او، فقط ربط به کاپیتانی داشت. برای من که مسئولیت بایرن را در اختیار دارم، دستاورد تیمی٬ کاملا بر موفقیت فردی ارجحیت دارد. موظف هستم همواره بکوشم تا تیمم را با شرایط بهتری روانه میدان کنم. وقتی در نظر گرفتم با هدایت و فرماندهی نفراتی دیگر در تیم، نسبت به فان‌بومل می‌توانیم نتیجه بهتری بگیریم، این موضوع باعث ناراحتی‌اش شد. در صحبتی که با مارک داشتم، به او گفتم برای بازی‌های آینده احتمالا فرماندهی جدید در زمین خواهیم داشت. این مساله او را به سمت خروج از مونیخ و پیوستن به میلان سوق داد.

نظرات 2 + ارسال نظر
shabnam شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 23:21

چه خوب که رفت یه هلندی کمتر بهتر!!!!

میلاد کان یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 11:18

این همه انلاین هستند چرا تو نظر سنجی شرکت نمیکنند

از نظرسنجی خوششون نمیاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد