وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان بومل: اسنایدر نمی خواست به آث میلان بروم

 

هافبک دفاعی هلندی پنج سال گذشته بایرن‌مونیخ برای انتقال به آ.ث‌میلان به هشدارهای هموطن لژیونرش گوش نداد.

به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، مارک فان‌‌بومل که اواخر هفته قبل از بایرن‌مونیخ آلمان جدا شد و به آ.ث‌میلان ملحق شد در تازه‌ترین مصاحبه خود که با یک روزنامه چاپ کشورش داشته عنوان کرد زمانیکه با پیشنهاد آ.ث‌میلان روبرو شد، وسلی اسنایدر همبازی او در تیم ملی هلند و بازیکن اینترمیلان ایتالیا به او هشدار داد چنین انتخابی انجام ندهد.
فان بومل 33 ساله اظهار داشت: اسنایدر دوست بسیار عزیزی برای من است. وقتی پیشنهاد میلان به دستم رسید، به او زنگ زدم. با توجه به آنکه در تیم همشهری میلان بازی می‌کند، از فضای حاکم بر تیم مقابل، اطلاعاتی به من داد. در پایان نیز از من خواست چنین انتخابی نکنم. من متوجه شدم هشدارهایش تنها بخاطر مسائل فنی و تطابقی نبوده، بلکه در نظر گرفته اگر دربی شهر میلان پیش‌ آید، مجبور می شود مقابل بازیکنی سرسخت‌تر از خودش یعنی من، قرار گیرد. چیزی که برایش اصلا خوشایند نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد