وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال غیبت ریبری در دیدار برابر اینتر

 

به نقل از بخش انگلیسی زبان سایت گل٬ فرانک ریبری که در اولین دیدار دور برگشت رقابتهای بوندسلیگا برابر وولفسبورگ به میدان رفت و پس از گذشت 16 دقیقه از نیمه اول بدلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد به نظر می رسید در دیدار برابر وردربرمن به ترکیب بازگردد ولی ظاهرا بدلیل ضعف جسمانی به توصیه پزشکان تیم مجبور به استراحتی سه هفته ای خواهد بود.

این در حالی است که بنابر تجویز دکتر ولفارت او دو هفته گذشته را نیز از ترکیب خارج بود. بنابراین ریبری از گزینه های ونگال برای دیدار برابر وردربرمن، کلن و هوفنهایم در بوندسلیگا نخواهد بود و احتمالا دیدار حساس باواریایی ها در لیگ قهرمانان برابر اینتر را نیز از دست خواهد داد.

فرانک ریبری از زمان حضور خود در سال 2007 در باشگاه بایرن مونیخ، 54 دیدار از 184 دیدار ممکن را بدلیل مصدومیت از دست داده است. نکته جالبتر این است که زوج رویایی بایرن ریب و روب تنها توانسته اند 24 بازی از 79 دیدار ممکن را کنار هم در ترکیب بایرن باشند و دیدار های دیگر را بدلیل مصدومیت از دست داده اند.

نظرات 3 + ارسال نظر
گل مریم پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 17:26

می دونی یاد چی افتادم!!!

یاد چی؟!!!

میلاد کان پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 18:44

برنامه کامل بازی های بایرن مونیخ داخل بوندسلیگا و جام قهرمانان اروپا و نتیجه های قبلی بایرن مونیخ را به صورت عکس در بیار و اون گوشه بذار مثل بهترین بازیکن بایرن مونیخ یا بازی بعدی بایرن مونیخ

فقط میتونم لینکشو بزارم. وگرنه ۵۰ متر جا میخواد که من ندارم!

گل مریم پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 22:23

to vaghean nemidooniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! khob manam nemigam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد