وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان بومل: بایرن می‌توانست همچنان از من استفاده کند

مارک فان بومل خرید جدید باشگاه میلان، اعلام کرد آماده است تا برای رسیدن به ترکیب اصلی روسونری بجنگد و تصمیم دارد تا با بازی های خوبش هواداران تیم را تحت تاثیر قرار دهد.

این ستاره هلندی روز گذشته به طور رسمی به میلان پیوست اما اعلام کرد که بایرن مونیخ همچنان می توانست از او استفاده کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت: "از اینکه برای میلان بازی خواهم کرد، خوشحالم. از رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی میلان نمی ترسم. پیوستن به میلان تنها یک تصمیم ورزشی بود. من لحظات بسیار خوبی در بایرن داشتم و باید بگویم از اینکه مجبور شدم در این مقطع از این تیم جدا شوم، اندکی ناراحتم. اما من به توانایی هایم ایمان دارم و فکر می کنم می توانم در ایتالیا موفق شوم. فکر می کنم بایرن مونیخ می توانست همچنان از بازیکنی مانند من استفاده کند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد