وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پوگربنیاک: تیموشوک برایم اس ام اس فرستاد

 

پاول پوگربنیاک ستاره روس باشگاه اشتوتگارت در مصاحبه ای اعلام کرد که بعد از بازی مقابل دورتموند، آناتولی تیموشوک برایش اس ام اس ارسال کرده است و بابت گلی که به دورتموند زده است تشکر کرد.

پوگربنیاک در این باره گفت: «گلی که من به دورتموند زدم برای باواریاییها بسیار خوشحال کننده بود و موجب شد که آنها در جدول کمی به دورتموند نزدیک شوند، به همین خاطر آناتولی که بسیار با من صمیمی است برایم اس ام اسی ارسال کرد و از من به خاطر گلی که به دورتموند زدم، تشکر کرد و به من به خاطر گلزنی تبریک گفت. البته من فکر نمی کنم که باواریایی ها بتوانند به امتیاز دورتموند برسند و این کار بسیار سخت است.»

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 14:18

حالا می بینی قراره قهرمان بشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد