وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان بومل به میلان پیوست

 

مارک فان بومل کاپیتان بایرن مونیخ به میلان ایتالیا پیوست تا این شانس را داشته باشد تا قهرمانی در چهار لیگ مختلف اروپایی را تجربه کند.

باشگاه میلان امروز اعلام کرد که با ستاره هلندی قرارداد امضا کرده است اما جزئیات بیشتری از این انتقال را منتشر نکرد.
قرارداد فان بومل و بایرن در پایان فصل جاری به پایان می رسید و دو طرف تاکنون برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده بودند.

کارل هاینس رومنیگه مدیر باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد به دلیل خدماتی که فان بومل برای این باشگاه انجام داد به او اجاز دادند تا پیش از پایان قراردادش آلیانس آرنا را ترک کند.

فان بومل در آگوست 2006 از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست و در فصل 09-2008 به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شد. او پیش از بازی برای بارسا، در تیم پی اس وی آیندهوون بازی می کرد. او در طول این مدت 185 بازی برای بایرن انجام داد و 16 بار نیز گلزنی کرد.

رومنیگه در مصاحبه با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت: مارک به صورت رسمی تقاضا کرده بود تا باشگاه باقی مانده قرارداد او را در نظر نگیرد تا او بتواند به صورت بازیکن آزاد به میلان بپیوندد مارک همواره یک بازیکن حرفه ای است و موفقیت بازیکنان همیشه برای باشگاه بایرن مهم بوده است و برای کاپیتان تیم این امر بیش از حد اهمیت داشت. بر اساس خدماتی که فان بومل برای باشگاه انجام داده بود ما تقاضای او را قبول کردیم. باشگاه بایرن برای مارک و خانواده اش بهترین ها را در ایتالیا آرزو میکند."

فان بومل نیز اعلام کرد با دلتنگی باشگاه بایرن را ترک می کند اما به دلیل افتخاراتی که با این باشگاه به دست آورده، احساس سربلندی می کند: "من بایرن را با قلبی ناراحت ترک می کنم اما سر خود را بالا می گیرم. من چهار سال و نیم شگفت انگیز و موفق اینجا داشتم و به صراحت از باشگاه بایرن و هواداران تشکر می کنم. باشگاه بایرن همواره بخش بزرگی از قلبم را اشغال خواهد کرد."

بایرن مونیخ که در نیم فصل اول رقابتها بسیار ناامید کننده ظاهر شد، در بازار نقل و انتقالات زمستانی گوستاوو، بازیکن برزیلی هوفنهایم را به عنوان جانشین فان بومل به خدمت گرفت.

هنوز مشخص نیست بعد از فان بومل چه کسی به عنوان کاپیتان بایرن انتخاب خواهد شد اما احتمالا بازوبند به فیلیپ لام خواهد رسید. 

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد کان سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 21:16

چه بد شد خیلی بد شد

رها چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 00:48

زیاد کار مهمی نمیکرد بهتر شد که رفت

آرمین چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 14:22

چرا کاپیتان لام باشه؟
هر وقت معلوم شد کی کاپیتانه یه خبری بده

عشقت اینه که کاپیتان شواینی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد