وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

۱۳ نکته از جدال مردان ونگال برابر کایزرسلاترن

 

سایت رسمی بایرن مونیخ در گزارشی تحت عنوان ۱۳ نکته از بازی هفته نوزدهم، نگاهی دقیق به بازی شب گذشته پرافتخارترین تیم ژرمنها برابر کایزرسلاترن انداخت که با برد 5 بر یک یاران لویی ونگال به پایان رسید.

این سایت در بخشی از این گزارش عنوان کرد ماریو گومز که در جدال مذکور سه گل زد، قبلا نیز در همین فصل رفتاری مشابه داشته است.

مشروح این گزارش به شرح زیر است:
نکته یک: آرین روبن یکبار توانست گلزنی کند تا نامش در فهرست گلزنان جای گیرد. او درعین حال با این گل توانست اولین گل فصل جاری خود را به ثمر رساند. آخرین گلی که او برای سرخ‌پوشان زد، 8 ماه مه و در فینال جام حذفی آلمان بود که بایرن 3 بر یک مقابل وردربرمن برنده شد. با این گل روبن در 26 بازی بوندسلیگایی و در به ثمر رسیدن 25 گل (17 گل زده و 8 پاس گل) نقش داشته است.

نکته دو: ماریو گومز، ‌مهاجم ملی‌پوش بایرن برای سومین مرتبه در یک دیدار هت‌تریک کرد. او قبل از بازی با کایزرسلاترن‌، برای هانوفر و اشتوتگارت، دسته‌‌گل‌های سه‌گانه داشت. در لیگ قهرمانان فصل جاری او یک هت‌تریک هم برابر کلوژ رومانی داشته است.

نکته سه: با این برد مونیخی‌ها به پرگل‌ترین برد فصل جاری خود رسیدند.

نکته چهار: با این برد، سرخ‌پوشان اینک به شش برد خانگی در فصل جاری رسیده‌اند.

نکته پنج: توماس مولر زننده پنجمین گل تیمش به بایرن در این برد بود. آقای گل جام‌جهانی 2010 اینک شش گل در فصل جاری زده و پس از گومز، خطرناک‌ترین گلزن فصل جاری مونیخی‌ها برشمرده می‌شود.

نکته شش: با سه گلی که دیشب گومز زد، شمار گل‌های زده‌ فصل جاری‌اش به 15 رسید. او اینک بهترین گلزن بوندسلیگا در کنار پاپیس دمبا از فرایبورگ برشمرده می‌شود.

نکته هفت: با این برد بایرن در بازی های خانگی توانسته 23 امتیاز کسب کند. با این آمار می‌توان گفت که سرخ‌پوشان بهترین تیم لیگ در بازی‌های خانگی هستند.

نکته هشت: در زمینه هجومی‌ترین تیم در بازی‌های خانگی نیز، مردان ونگال اکنون بهترین هستند. زیرا توانسته‌اند در بازی های خانگی و برابر تماشاگران شان 25 گل به ثمر رسانند. نزدیک‌‌ترین رقیب آنان در این زمینه اشتوتگارت با 23 گل زده است.

نکته نه: در فصل جاری بایرنی‌ها 29 بازی تاکنون در مجموع داشته‌اند. فیلیپ لام، تنها ستاره باواریی‌ است که در تمام مسابقات در ترکیب اولیه حضور داشته است.

نکته ده: با این بازی، بایرن صاحب رکورد 41 بازی خانگی مقابل کایزرسلاترن شد. نکته جالب اینکه هیچیک از این تعداد بازی بدون گل خاتمه نیافت. از طرفی در 33 بازی برنده شدند. 4 تساوی کسب کردند و 4 بار نیز باختند.

نکته یازده: با این بازی اکنون 53 مصاف بوندسلیگایی پیاپی است که توماس مولر در میدان بطور پیوسته حضور دارد. او این رکورد را از اوت سال 2009 خلق کرده است.

نکته دوازده: آناتولی تیموشوک مقابل کایزرسلاترن 130 مرتبه به توپ ضربه زد. از این جهت پرکارترین بایرنی‌ بازی با لاترنی این ستاره خارجی بود. در حالیکه پرکارترین ستاره حریف کریستیان تیفرت بود که تنها 59 بار تماس با توپ داشت.

نکته سیزده: این بازی صد و سی و ششمین دیدار خانگی و خارجی پیاپی سرخ‌پوشان بود که تمام بلیت مسابقاتش به فروش رسیده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد کان یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 17:23

جالب بود

سینا یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 17:54 http://friend10.blogfa.com

واااااااااااااااو

رها یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 20:03

چه نکته بین
قشنگ بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد