وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: از اینکه بازهم در میدان حضور دارم، بسیار خوشحالم

 

به نقل از کیکر، ستاره هلندی تیم فوتبال بایرن‌‌مونیخ گفت فکر می‌کنم در دقایقی حساس برابر کایزرسلاترن گلزنی کردیم.

آرین روبن اظهار داشت: بازی با کایزرسلاترن‌ دیداری سخت بود. آنچه مهم بود، این نکته است که کمی قبل از پایان نیمه اول و اوایل نیمه دوم، گل زدیم. از اینکه بازهم در میدان حضور دارم، بسیار خوشحالم. البته معنای حرفم این نیست که به ترکیب اصلی بطور قطعی بازگشته‌ام. زیرا همه اعضای تیم مهم هستند.

نظرات 2 + ارسال نظر
رها یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 20:05

ما هم خوشحالیم فقط جون مادرت مصدوم نشو

این دفعه قول داده دیگه مصدوم نشه

سعید زمانی _ شیراز یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 23:57

سلام. وبلاگتون عالیه. چرا به سایت تبدیلش نمیکنید.
ممنون داشتم دنبال خبری در مورد آرین میگشتم که اینجا پیداش کردم. موفق باشید.

سلام. ممنون. راستش هم فعلا یه خرده سرم شلوغه هم اینکه آشنایی کاملی با سیستم سایت ندارم. ولی در آینده حتما این کار رو میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد