وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه:‌ آنقدرخوب بازی میکنم که ونگال نتواند مرا روی نیمکت بنشاند

 

به نقل از خبرگزاری ورزش آلمان، آقای گل رقابتهای جام‌جهانی 2006 گفت جای من روی نیمکت ذخیره‌های بایرن نیست.

میروسلاو کلوزه اظهار داشت: تصور می‌کنم جای من روی نیمکت ذخیره‌های بایرن نیست. کاملا آماده هستم و می‌خواهم در زمین حضور داشته باشم. بسیار آماده هستم و انگیزه فراوانی دارم. می‌خواهم به ترکیب ثابت بازگردم. برای این منظور با تمام توان تلاش خواهم کرد. با روحیات لویی ونگال در مدتی که سرمربی بایرن است، کاملا آشنا هستم. می‌خواهم آنقدر خوب عمل کنم که نتواند مرا روی نیمکت بنشاند.

نظرات 4 + ارسال نظر
سلن شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 19:18 http://klose2.mihanblog.com

فان خال غلت میکنه
این جوری که میرو گفنه 100%پای دیوید رو می بنده
قربونش برم
میرو من پشتتم برو......!

سلن شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 19:22 http://klose2.mihanblog.com

کلوزه اینقدر خوبه که ‍ژاوی ویا رونالدو گومز خررررر
هم جلوش کم میارن
فقط کافیه میرو اراده کنه

میلاد کان شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 20:50

حالا که نظر سنجی ها را نصف کردی اون نظر سنجی هایی را که گفتم را بذار دیگه

از آلمان و بایرن بگو نظرسنجی میزارم ولی کشورهای دیگه رو ول کن.

ارش یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 16:12

بادرود کلوزه ثابت کرده هرگاه اراده کند بی رقیب است حال دوباره او ارداده کرده تا بایروتیم ملی المان به وجود او افتخار کند امیدوارم همیشه سالم وسرحال باشد تا گلهایش شادی به اردوی بایر والمان بیاورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد