وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دمیکلیس: پسر باواریاییها هستم

  

به نقل از د.پ.آ، مدافع تیم ملی فوتبال آرژانتین و عضو جدید مالاگای اسپانیا گفت به خاطر ‌ونگال مجبور به ترک بایرن شدم.

مارتین دمیکلیس گفت: به خاطر لویی ‌ونگال مجبور شدم بایرن را ترک کنم. این مربی هلندی، از همان بدو ورودش به تیم، به من روی خوش نشان نداد و با تصمیماتش مرتب جلوی پیشرفتم را گرفت. نمی‌دانم باور مردم چیست. تنها می‌دانم عمده دلیل من برای انتقال به مالاگا، پول نبود بلکه شخصی به اسم ونگال بود. اگر بازیکنی مادی بودم، بطور قطع همان جا، می‌ماندم و بیشتر کسب در آمد می‌کردم. در تمام مدتی که ونگال در بایرن بود، با انگیزه کار کردم ولی او باوری نسبت به من نداشت. من عاشق بایرن بوده و هستم و اصلا خودم را پسر بایرنی‌ها می‌دانم.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 15:16

اصلا دم فان خال گرم که مارو از شر سوتیات راحت کرد

آرمین شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 17:09

دیگه آب از سرت گذشته
اگه واقعا پسر بایرنی بودی مثل شواینی که با پیشنهاد های منچستر و رئال و چلسی و ... مخالفت کرد و تمدید کرد تو هم با بایرن تمدید میکردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد