وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نتایج نظرسنجی مقام بایرن مونیخ در بوندسلیگا

  

تعداد نظرات ۲۴ - بیشترین آراء: قهرمان

عنوان سئوال: به نظر شما بایرن مونیخ در بوندسلیگا چه مقامی را کسب می کند؟ 

قهرمان ۶۲.۵ درصد 

نایب قهرمان ۲۰.۸ درصد 

سوم ۱۶.۶ درصد

نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد کان دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 13:38

امیر اکثر بازی هایی که من میبینم بایرن میبره مثلا بازی اشتوتگارت را دیدم بایرن برد ولی بازی رم با بایرن را ندیدم بایرن باخت با همه بچه های این سایت اعتراض کنیم به شبکه سه که بازیهای بایرن را نشون بدن نمیدونی تو کدوم سایت میشه اعتراض کرد که فوتبالها رانشون بدن

پس سعی کن همه بازیها رو ببینی ما ببریم قهرمان شیم.
اعتراض فایده ای نداره قبل از این خیلی ها اعتراض کردن ولی به نتیجه ای نرسیدن. شبکه ۳ هرچی خودش دلش بخواد پخش میکنه.
تازه هزاران نفر نامه ام دادن به شبکه ۳ ولی تاثیری نداشته. اگه یه ایرانی بره بایرن شاید بازیهاشو پخش کنه

رها سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 10:45

من میرم بازیکن بایر میشم بلکم پخش شد
شورشو در اوردن اه اه اه

حالا کدوم پست بازی میکنی؟!

رها سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 19:57

موردای زیادی بهم پیشنهاد شده ولی هافبک دفاعی رو بیشتر دوست دارم

اتفاقا به این پست زیاد احتیاج داریم.

ارش یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 16:17

بادرود باانکه بجز قهرمانی رضایت دادن خطا است ولی نظر من نایب قهرمانی است ولی امیدوارم نظر من درست نباشد وقهرمانی را جشن بگیریم.

منم امیدوارم. ولی قهرمانی در لیگ قهرمانان از همه چی مهمتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد