وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوسیو: اینتر مرا نخواهد، به بایرن برمی‌گردم

بازیکن برزیلی تیم اینترمیلان ایتالیا گفت اگر این تیم به وجودم نیاز نداشته باشد و بایرن خواستارم شود، حاضرم به مونیخ بازگردم.

لوسیو اظهار داشت: در مونیخ دوستان بسیار زیادی دارم. همراه با این تیم آلمانی به افتخارات بی شماری رسیدم. دخترم در مونیخ به دنیا آمد و پسرم نیز هنوز طرفدار بایرن است. اگر لازم باشد، بازخواهم گشت.
این ستاره برزیلی که با روزنامه بیلد‌ام‌زونتاگ مصاحبه می‌کرد، افزود: از بایرن خاطرات خوشی دارم. اگر قرار به بازگشت باشد، هیچ مشکلی در کار نیست. اگر آنها مرا بخواهند و اینتر به وجودم نیاز نداشته باشد،‌ حاضرم بازگردم.
ستاره سال‌های 2004 الی 2009 باواریی‌ها که در 144 بازی، 8 گل زد،‌ در این گفت‌وگو به نکات دیگری نیز اشاره کرد که مشروح آن بدین شرح است:

تبریک صمیمانه ما را بپذیرید. شما پس از پشت سر گذاشتن سالی خارق‌العاده، از سوی فیفا در تیم منتخب ستارگان سال برگزیده شدید. متشکرم. واقعا غیرقابل تصور بود. با قهرمانی کالچو، جام حذفی، لیگ قهرمانان و این اواخر جام باشگاه‌های جهان، با اینترمیلان به تمام افتخارات ممکن رسیدم.

پس از حضور در بازی نهایی جام باشگاه‌های جهان، رافائل بنیتس، سرمربی اینتر از مقامش پس از شش ماه کار اخراج شد. دلیلش چه بود؟
دقیقا نمی‌دانم. این تصمیمی از جانب ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه بود. احتمالا به وضعیت نامطلوب در کالچو که کاملا پس از آ.ث‌میلان قرار گرفتیم، ربط داشت.

موراتی، رئیس باشگاهی قدرتمند است. همانگونه که اولی هوینس در بایرن است. می‌توانید این دو مدیر را با هم مقایسه کنید؟ موراتی انسانی خیلی متین با قلبی بزرگ است. مدت‌ها است که در اینتر است و هیچ بازیکنی هم در مورد او، بد حرف نمی‌زند. باشگاه برایش بسیار با اهمیت است. با این وجود حتی اگر وضع خوب نباشد، به بازیکن حمله نمی‌کند. هوینس هم خیلی احساساتی است اما کمی نامتعادل است.

چطور؟ موراتی فردی آرام است،‌ ولی هوینس اینطور نیست. گاهی بی‌ملاحظه حرف می‌زند و باحرفش، آدم‌های دور و اطرافش را می‌رنجاند. او در رختکن یا در محافل عمومی هیاهو راه می‌اندازد و باعث خجالت بازیکنان و اطرافیان می‌شود.

با خود شما چنین برخوردی داشته است؟ بله. پس از یک بازی بود که در رختکن اتفاق افتاد. بدیهی است که می‌خواهد همیشه برنده باشد و اگر چنین نشود، عصبانیتش امری عادی است ولی باید مراقب آنچه که می‌گوید، باشد. چون وقتی مدیر باشی و با حرفت، بازیکن را ناراحت کنی و دلش را برنجانید، خیلی بد است.

می‌توانید آن بازی را که چنین حاشیه‌ای در برداشت،‌ را به یاد آورید؟ درهمان سالی که برای لیگ قهرمانان برگزیده نشدیم، یعنی فصل 2007-2006، چنین اتفاقی روی داد. فردای روز بازی، او به رختکن آمد و حسابی حال همه ما را گرفت. من مجبور شدم مقابل کل تیم انتقاد بشنوم. گاهی اوقات خیلی عصبانی می‌شود. درحالیکه رومینیگه، معاونش رفتاری متفاوت داشت.

منظورتان چیست؟ رومینیگه اگر هر حرفی با خود من داشت، آن را به خودم می‌گفت. این کار بهترین روش برای انتقاد مدیر از بازیکنش است. ضمن اینکه احترام نیز حفظ خواهد شد. هوینس وقتی با دیگران کار دارد، احترام نمی‌گذارد.

می دانید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر با بایرن ملاقات خواهید کرد. بله. مصافی بسیار احساسی و در عین حال فرصتی برابر خواهد بود. بایرن خارج از خانه مثل بازی خانگی، یک جور بازی می‌کند و پیوسته دنبال برد است. امیدوارم اینتر بتواند صعود کند ولی خب، این مصاف بسیار دشوار خواهد بود. بایرن قابلیت کسب عنوان نخست لیگ قهرمانان را دارد. آنها قوی هستند و تا پایان می‌جنگند.

برای شما دیدار فینال سال قبل لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی رضایت‌بخش بود؟ بله ولی می‌خواهم صاف و پوست کنده بگویم دنبال انتقام‌گیری و از این‌گونه چیزها نبودم. چون اصلا این جور چیزها در وجودم نیست. خب، رویارویی با بایرن، اتفاقی خاص برایم بود. بایرن مرا فروخت چون من دیگر برایش مهم نبودم. همین مسئله باعث افزایش اعتماد به نفس و میل به برد در وجودم شد. کسب برد، پاسخ کاملی به این روند بود.

به دورانی که در بایرن بودید، فکر می‌کنید؟ بله. من در مونیخ دوستان بسیار زیادی دارم. همراه با این تیم آلمانی به افتخارات بی شماری رسیدم. دخترم در مونیخ به دنیا آمد و پسرم نیز هنوز طرفدار بایرن است.

اگر بایرن خواهان شما باشد و بخواهد که به این تیم بازگردید، چه پاسخی خواهید داد؟ وقتی بازی فینال مادرید تمام شد، من با والنتینا، دخترم از جلوی تریبون بایرنی‌ها رد شدیم. همه هواداران تیم ایستادند و مرا تشویق کردند. آن لحظه‌ای بسیار زیبا و فراموش‌نشدنی بود. من هم به ابراز احساسات پاسخ دادم. خب، هرچه نباشد، از بایرن خاطرات خوشی دارم. اگر قرار به بازگشت باشد، هیچ مشکلی در کار نیست. اگر بایرن مرا بخواهد و اینتر به وجودم نیاز نداشته باشد،‌حاضرم بازگردم.

نظرات 8 + ارسال نظر
میلاد کان دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 07:56

نظر سنجی اماری بذار من دوباره برگردم
همه ی عالم و ادم نظر سنجی اماری میذارند اونوقت تو میگی میشه چند بار رای داد نظر سنجی را خراب کرد

مثلا نظر سنجی معمولی نمیشه چند بار رای داد

حالا که اینجوری شد من میرم نظر سنجی معمولی را خراب میکنم صد تا رای میدم

نظرسنجی معمولی رو نمیشد خراب کرد. چون من باید اول تایید میکردم. هرکی با یک آی پی دوبار رای میداد معلوم میشد.
چشم نظرسنجی آماری هم میذارم ولی اگه بازم خراب شد کل نظرسنجی ها رو جمع میکنم چه آماری چه غیرآماری.

میلاد کان دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 11:03

در ضمن یک ساعت معینی سایت را به روز کن و یک گوشه سایت بنویس که چه ساعت هایی در چه روز هایی سایت را به روز میکنی تا ما چند دقیقه بعدش بیایم و دیدن کنیم از سایت
نظر سنجی اماری هم فراموش نشه


گفتم که هر روز آپ میکنم. ساعتش معلوم نیست. هر وقت خبر جدیدی باشه. شاید یه خبر نامه ام اگه شد گذاشتم که هر وقت آپ شدم یه نامه به ایمیلت اومد.
چشم نظرسنجی آماری هم میذارم ولی اگه بازم خراب شد کل نظرسنجی ها رو جمع میکنم چه آماری چه غیرآماری.

میلاد کان دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 11:06

رمز سایتت چنده میخوام امار سایت راببینم

رمزش رو برمیدارم برو ببین حال کن

میلاد کان دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 11:41

http://tehranpic.net/download.php?file=sjkmomxv5syifg6s4r1z.jpg

عکس بویان کرکیچ بازیکن بارسلونا

میلاد کان دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 13:01

دمت گرم

اگه خراب شد جمع نکن

اگه خراب شد همین جوری بزارم باشه؟

میلاد کان دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 13:12

نه
خراب نمیشه اشکال نداره بذار هر چی میخواد رای بده

باشه

سینا دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 15:59 http://friend10.blogfa.com

اگه برگرده خودم سرشو میبرم!
اون موقعی که باید باشه نیست
مسخره

مهران شواینی دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 14:07

نه عزیزجون.کسی تیم کله کن نمی خواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد