وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: باید در نیمه اول مقابل وولفسبورگ سه بر صفر پیش می‌افتادیم

 

استیو مک‌لارن، مربی وولفسبورگ گفت که تساوی یک بر یک با بایرن مونیخ نتیجه عادلانه‌ای بود، اما لوئیس ونگال مربی بایرن مونیخ پس از آن که تیمش نتوانست وولفسبورگ را ببرد عصبانی بود.

بایرن برتری خود در اوایل بازی را از دست داد و ونگال گفت: «همه ناامید شده‌ایم و نمی‌توانیم وانمود کنیم این طور نیست. باید در نیمه اول سه بر صفر پیش می‌افتادیم. در نیمه دوم هم ضعیف بودیم. ما بارها با دیه‌گو بنالیو (دروازه‌بان وولفسبورگ) تک به تک شدیم اما موقعیت‌ها را از دست دادیم. سپس اشتباهی دیرهنگام داشتیم و دیگر هم نمی‌شد پیروز شویم. این بازی باورکردنی نیست چون پنجمین دیدار ما در این فصل است که این طور می‌شود.» 

همچنین مک‌لارن مربی وولفسبورگ اظهار داشت: «در نیم ساعت اول بازی با بایرن، ممکن بود خیلی از حریف عقب بمانیم اما در 10 دقیقه پایانی نیمه نخست تازه خود را پیدا کرده و شروع به فعالیت جدی کردیم. واکنش بازیکنانم پس از وقت استراحت خیلی خوب بود. این یک امتیاز کسب شده، برای ما بسیار حائزاهمیت است. ‌با همین امتیاز، فکر کنم قدمی کوچک به جلو برداشتیم، پس از بازیکنانم راضی هستم.»

آرین روبن هم گفت: «نیازی نیست بیش از این درباره صدر جدول صحبت کنیم. همیشه تا جایی که بتوانیم امیدوار می‌مانیم، اما واقعا از صدر جدول خیلی دور هستیم. ما باید این را بپذیریم. دورتموند به دلیل عملکرد درخشانش باید ستایش شود.»

توماس مولر هم گفت: «این روندی همیشگی شده. تیم اشتباهات فردی بسیاری انجام می‌دهد، از جمله خود من. البته که در دقایق ابتدایی کمی خوش‌اقبال بودیم، اما در طول دیدار رقابت خوبی انجام دادیم و حس می‌کردیم که با نتیجه خوبی از میدان خارج می‌شویم. هر دو تیم با تلاش فراوانی بازی کردند و می‌دانستند که به هر حال به موقعیت‌های خوبی می‌رسند. باید از این موقعیت‌ها استفاده می‌شد.» 

نظرات 1 + ارسال نظر
سلن دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 13:59 http://klose2.mihanblog.com

این چه قدر لاف میزنه

دیگه لاف زدن که کنتور نمیندازه. خیلی ها الان دارن لاف میزنن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد