وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: فان بومل همچنان کاپیتان بایرن خواهد ماند

 

لوئیس ونگال سرمربی بایرن مونیخ، تایید کرد که مارک فان بومل همچنان کاپیتان این تیم خواهد ماند و از تمایلش برای بازگرداندن یورگن کلینزمن به باشگاه باواریایی گفت.

او در گفتگو با نشریه بیلد گفت: "فکر می کنم فان بومل در دیدار مقابل وولفسبورگ کاپیتان تیم بماند."
فان بومل بسیاری از بازیهای بایرن در نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داد و خرید لوئیس گوستاوو  نیز آینده او به عنوان کاپیتان بایرن را بیش از پیش با ابهام روبرو کرد. در این بین چند باشگاه مختلف برای خرید این ستاره هلندی ابراز تمایل کرده اند و گفته می شود میلانی ها تمایل زیادی برای به دست آوردن او دارند.
ونگال همچنین اعلام کرد که دوست دارد یورگن کلینزمن را به عنوان کمک خود به باشگاه بایرن بازگرداند. 

لوئیس ونگال در اینباره میگوید: ما در باشگاه به استعدادهای بزرگی مانند کلینزمن نیاز داریم. من همیشه به کلینزمن علاقه مند بودم و دوست داشتم که روزی با او کار کنم.

او همچنین در جواب خبرنگاران گفت: "چرا؟! چون من می خواهم این اتفاق رخ دهد."
کلینزمن در آوریل 2009 و پس از 10 ماه هدایت بایرن از این باشگاه اخراج شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد