وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اینترمیلان به دنبال کنتنتو

 

سران باشگاه اینترمیلان ایتالیا عملکرد دیه گو کنتنتو را زیر نظر گرفتند و قصد دارند به زودی با باواریاییها وارد مذاکره شوند.

این در حالی است که سران باشگاه بایرن مونیخ هیچ قصدی برای فروش این بازیکن ۲۰ ساله ندارند و قصد دارند به زودی قرارداد این مدافع ایتالیایی را تمدید کنند. باشگاه اینتر میلان قصد دارند که پیشنهاد خرید این بازیکن را با مبلغی بالا ارائه دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 12:52

به نام خدا
سلام دوست عزیز اگه مایل به تبادل لینک با من هستی وبلاگم را با عنوان(بارانی از دانلود در راین دانلود)با آدرس زیر لینک کن و بعد در قسمت نظرات وبلاگم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم و اگر مایل بودید تبادل بنر یا همون لوگو هم انجام بدیم در ضمن بایرن مونیخ توی آلمان دوست دارم ولی خوب بارسلونا خداییش دیوانه کنندست پیشاپیش ازت ممنونم دوست عزیز
http://www.raindownload.iranblog.com
www.raindownload.iranblog.com@gmail.com

سلام دوست عزیز. اگه دقت کرده باشی من فقط با وب های ورزشی تبادل لینک میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد