وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: ریبری حقیقی در حال بازگشت است

 

فرانک ریبری، ستاره بایرن مونیخ مصمم است که در سال 2011 به اوج برگردد. این ملی‌پوش فرانسوی در سال 2010 درگیر مصدومیت و مشکلات شخصی شد و نتوانست در میدان بدرخشد.

او گفت: «خیلی خوشحالم که سال 2010 را پشت سر گذاشتم. سال بسیار سختی بود و دشواری‌های فراوانی در آن متحمل شدم. اما حالا سال جدیدی آغاز شده است. من اشتباهاتی که در سال 2010 مرتکب شدم را تکرار نخواهم کرد. در سال 2010 بسیار آموختم و برخی چیزها را تغییر دادم. من عوض شده‌ام. بالغ‌تر شده‌ام و حالا اولویت‌های دیگری دارم. خانواده‌ام برایم مهم‌تر شده. در سال گذشته برایم روشن شد که دنیای پر زرق و برق فوتبال ربطی به زندگی واقعی ندارد. ریبری حقیقی در حال بازگشت است و آماده آن هستم که تاثیر زیادی در نیمه دوم فصل بگذارم.»

نظرات 1 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 20:48

یعنی اون دروغی بود

نه اون واقعی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد