وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: برایم سخت است که نقش بازیکن آزاد را بازی کنم

 

لوئیس ونگال ظاهرا بعد از کمپ قطر تصمیم گرفته است که تغییرات اساسی در ترکیب خود دهد٬ تا حدی که در تمرینات این کمپ از ماریو گومز خواسته بود که نقش بازیکن آزاد را بازی کند.  

او در این تمرینات و در بازی که بین بازیکنان تیم انجام شده بود، ۱۵ دقیقه به عنوان بازیکن آزاد در زمین بازی کرد و عملکرد خوبی نداشت. اما این پایان ماجرا نبود و ونگال از او خواسته است که باید خود را هرچه زودتر برای این پست آماده کند.
ماریو گومز در این باره می گوید: «ونگال بسیار صادق است و همیشه راست می گوید و فکر می کنم که او چیزی در من دیده است که از من خواسته تا برای این پست آماده شوم اما باید بگویم که من ۱۵ دقیقه در زمین بازی مانند دیوانه ها به دنبال توپ می دویدم و حتی پایم به توپ نخورد. پست بازیکن آزاد در زمین داشتن موجب می شود که توجه خیلی ها را به خود جلب کند اما زمانی که برای مثال توپ به روی دروازه حریف فرستاده می شد و من باید در آنجا بودم، نمی توانستم در این مکان حضور داشته باشم و از موقعیت استفاده کنم اما در کل من توانستم استفاده بسیار خوبی از تمرینات با ونگال ببرم.»

نظرات 2 + ارسال نظر
سلن چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 10:05 http://klose2.mihanblog.com

بازیکن ازاد یعنی چی

یعنی هر جا تو زمین دوست داشتی برو! اصلا برو دستکش های توماس کرافت رو هم بگیر واستا تو دروازه!

سلن چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 15:31 http://klose2.mihanblog.com

ایول این که خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد