وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: شالکه را به بایرن ترجیح میدهم

 

مانوئل نویر، دروازه بان باشگاه شالکه و تیم ملی فوتبال آلمان رسما اعلام کرد که اگر تصمیم به رفتن از شالکه بگیرم، فقط با پایان یافتن فصل جاری اینکار را خواهم کرد.

او در مصاحبه ای، در این باره گفت: «من هیچ وقت درباره جدایی از باشگاه شالکه صحبت نکردم و اگر این باشگاه بتواند فصل آینده در لیگهای اروپایی حضور یابد، گزینه اول من تمدید قرارداد با شالکه خواهد بود و باشگاه شالکه را به بایرن مونیخ ترجیح می دهم. من در این مورد با فیلیکس ماگات، صحبتهای زیادی انجام دادم و این طبیعی است که هر بازیکن به فکر آینده خود باشد.»
باشگاه بایرن مونیخ در حال حاضر به شدت به دنبال جذب این دروازه بان است و بارها اعلام کرده است که با پایان یافتن فصل جاری با این دروازه بان جوان، وارد مذاکره خواهد شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
میلاد کان سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 13:48

به درک نیومدی

میلاد کان سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 13:59

ای بابا گیر اوردی ما را یعنی چی نظر سنجی اماری نداریم اگه نظر سنجی اماری نباشه منم از این سایت میرم دیگه هم برنمیگردم
دیگه من را نمیبینی

خداحافظ

چرا میلاد جون
فکر میکنی من از نظر سنجی آماری بدم میومد. نه! ولی اگه کسی آی پی شو عوض میکرد میتونست بره و صد تا رای بده و نظرسنجی رو خراب کنه. به خاطر همین مجبور شدم اینطوریش کنم.
تو هم نری ها ناراحت میشم!

آرمین سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 14:11

نامرد

رها چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 10:52

خوب نیا چقدر ناز میکنه بایرم بدون درواز بان باز اول

مهران شواینی دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 13:55

دمت گرم.بازیکن با تعصب یعنی همین.منم به شالکه علاقه دارم و دوست دارم نویر تو این تیم بمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد