وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاملس: به بایرن باز نمیگردم

مت هاملس، بازیکن باشگاه دورتموند که سابقا در باشگاه بایرن مونیخ بازی می کرد، رسما اعلام کرد که علاقه ای به بازگشت به مونیخ ندارد و قصد دارد به فوتبال خود در دورتموند ادامه دهد.

او در این باره می گوید: «حتی اگر در قرارداد من با باشگاه دورتموند، قید شده بود که باشگاه بایرن مونیخ بعد از مدتی می تواند من را با قیمت دو یورو به آلیانس آرنا بازگرداند، من قبول نمی کردم که به بایرن مونیخ بروم. من در اینجا احساس بسیار خوبی دارم. باشگاه دورتموند را دوست دارم و می خواهم در اینجا بمانم. زمانی هم به باشگاه بایرن مونیخ علاقه مند بودم اما متاسفانه نتوانستم در آنجا بمانم.»
اظهارات هاملس، مدافع ۲۲ ساله باشگاه دورتموند در حالی است که لوئیس ونگال، خواهان جذب این بازیکن است و پیشنهاد بازگرداندن این بازیکن را به سران باواریایی داده است اما ظاهرا مدیران باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند کاملا ونگال را از این تصمیم منصرف کنند، زیرا به خوبی میدانند که هاملس به باشگاه بایرن مونیخ بازنخواهد گشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد کان سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 13:48

به درک برنگشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد