وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: روی روبن بسیار حساب میکنم

 

به نقل از سایت رسمی بوندسلیگا، آرین روبن هافبک باشگاه بایرن مونیخ کاملا از بند مصدومیت رها شده و آماده شروع نیم فصل دوم است.

روبن میتواند در بازی روز ۱۵ ژانویه مقابل وولفسبورگ به میدان برود و برای باواریاییها بازی کند.
لوئیس ونگال امروز در مصاحبه ای درباره آمادگی کامل روبن گفت: ما بسیار خوشحالیم که آرین روبن دوباره میتواند بازی کند. زمان زیادی منتظر بازگشت او بودیم اما من فکر میکنم شاید این مصدومیت از طرفی، بد نبود و روبن نیم فصل اول را کاملا استراحت کرد و نیم فصل دوم را با روحیه و انرژی بالایی شروع خواهد کرد. کار ما در نیم فصل دوم بسیار سخت است و من روی روبن بسیار حساب میکنم و برایش برنامه های زیادی دارم.
آرین روبن در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی به همراه تیم ملی هلند، دچار مصدومیت شد و تا به حال دوران درمان خود را پشت سر گذاشت.

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد کان جمعه 17 دی 1389 ساعت 08:32

ما هم بسیار حساب میکنیم

میلاد کان جمعه 17 دی 1389 ساعت 08:41

عکس بد اشتوبر برای موبایل


http://tehranpic.net/images/lctdqm63thbuo8bwj1w.jpg

میلاد کان جمعه 17 دی 1389 ساعت 10:24

ببین امیر حسین نظر سنجی اماری محبوبترین بازیکن بایرن را مثل پیش بینی بازی بایرن وولفسبورگ یه گوشه بالا صفحه اصلی سایت بذار تا همه ببینند وشرکت کنند

باشه؟

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد