وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: ‌بایرن به هر سه جام یورش می‌برد

 

کارل هاینس رومنیگه در گفت‌‌وگویی با روزنامه بیلد اظهاراتی را بیان کرد که مشروح آن درپی می‌آید.

آقای رومینیگه، لویی ونگال سرمربی تیم شما قبل از عزیمت به قطر، محل برپایی اردوی زمستانی، از خرید یک بازیکن جدید در خط حمله در روزهای آینده خبر داد.
‌گمان کنم منظورش آرین روبن باشد که ماه‌ها مصدوم بود و اکنون به تیم بازگشته است! ولی جدی بگویم، در ماه ژانویه یعنی زمان خرید‌های زمستانی، ما بازیکن تازه‌ای نمی‌خواهیم.

بحث خرید بینز از اورتون انگلیس منتفی شد؟ بله. ما نمی‌توانیم او را به زور بگیریم. خودش ترجیح می‌دهد در لیورپول باشد تا در مونیخ زندگی کند. خودش باید اول تمایل نشان می‌داد که این نکته در او به چشم نخورد.

ادین ژکو، مهاجم وولفسبورگ نیز مطرح بود. نمی خواهید او را از میانه راه انتقال به منچسترسیتی متوجه خود کنید؟
ادین مهاجم بسیار خوبی است، ولی ماریو گومز در تیم ما پیشرفت خارق‌العاده‌ای داشته است. ماریو بطور کامل به اعتماد ما پاسخ داده است. پس با وجود او کاملا راضی و بی‌نیاز هستیم.

با جذب گوستاوو، مدافع تازه‌وارد جوان برزیلی از هوفنهایم، آیا واقعا چنین بازیکنی که تجربه بین‌المللی هم ندارد، تازه‌واردی برای تقویت تیم است؟
قطعا همینطور است. ما تنها آن دسته از بازیکنانی را که باعث بهبود وضعیت‌مان شوند، جذب می‌کنیم. او می‌تواند خیلی سریع در جناج چپ دفاع چهار نفره یا در قلب دفاع بازی کند و مفید هم باشد. در مرکز خط میانی نیز قابل استفاده است. این چهره جوان شخصیت خوبی دارد و از مدتها قبل بازیکن مورد علاقه لویی ونگال بوده است.

چگونه توانستید اینقدر سریع با هوفنهایمی‌ها در مورد او به توافق برسید؟ هر دو طرف می‌خواستند این انتقال قطعی شود. مذاکراتی که با دیتمار هوپ از طرف آنها داشتیم، خیلی مثبت بود. او شخصیتی خوش برخورد و باوقار است که درک شفافی از همه چیز دارد. به نظرم چنین مدیرانی برای بوندسلیگا بسیار مفید هستند. براین اساس در دو روز پایان سال مذاکرات شکل نهایی گرفت و به انتقال منجر شد.

در دور برگشت چه چیزی در انتظار تیم است؟ بدیهی است به کسب هر سه جام یعنی بوندسلیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا حمله می‌کنیم. با گوستاوو و آرین روبن، قویتر از دور رفت خواهیم بود. در لیگ قهرمانان می‌خواهیم اینترمیلان را حذف کنیم و قهرمان جام حذفی نیز شویم. در بوند‌سلیگا نیز باید تلاش کنیم و ببینم چه وضعیتی پیش خواهد آمد.

واقعا ایمان دارید بتوانید در دور برگشت فاصله 14 امتیاز با بروسیادورتموند، قهرمان دور رفت را جبران کنید؟ نگاه ما به خودمان است. مطمئن هستم خیلی بیشتر از نیم فصل اول امتیاز خواهیم گرفت. فرانتس بکن‌باوئر درست می گوید آنقدر از دورتموند تعریف و تمجید باید کرد که وارد بحران شود.

بایرن بازیکنی مثل آلابا را تا پایان فصل به هوفنهایم قرض داد. چرا او واگذار نکردید؟ خب، به جوانان اعتقاد داریم. استعداد این را دارد که به بازیکنی بسیار خوب تبدیل بشود. پس فروخته نشد.

اما در مورد بازیکنی مثل ماتس هوملس داستان دیگری داشتید. به او با وجود جوانی و استعدادش، اجازه دادید به بروسیادورتموند ملحق شود. گفته می شود در متن قراردادش تبصره‌ای هست که به او اجازه می دهد در سال 2012 در ازای 8 میلیون یورو انتقال بیابد. واقعا بازخواهد گشت؟
اگر از حالا بکوشیم که او را ترغیب کنیم، رفتاری غیراخلاقی انجام داده‌ایم و باعث ناآرامی نزد دورتموندی‌ها می‌شویم. چنین موضوعی مطرح نیست.

علاقه به مانوئل نویر دروازه‌بان ملی‌پوش شالکه، رازی آشکار شده است. آیا شخصیت‌های شالکه مثل تونیس یا ماگات برای مذاکره بر سر انتقال این بازیکن ابراز تمایل کرده‌اند؟ در این باره چیزی خاصی برای گفتن نداریم. جز آنکه عنوان کنم با وجود بوت و کرافت، اکنون دو سنگربان خوب را دراختیار داریم. باید بگذاریم و بینیم در آینده وضعیت چگونه پیش خواهد رفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد کان سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 16:24

هر سه تا را میخواهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد