وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: بازگشت من همه مشکلات بایرن را حل نمی کند

 

آرین روبن ستاره بایرن مونیخ، تاکید کرد که بازگشتش میادین تیم باواریایی را بلافاصله به روزهای اوجش بازنمی گرداند.

این بازیکن هلندی گفت چون برای مدتی از میادین دور بوده، نیاز به زمان دارد تا به روزهای اوجش بازگردد.

او در مصاحبه با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت: "می دانم هواداران انتظار دارند که با بازگشت من بایرن بار دیگر بتواند در جام های مختلف به یک مدعی تبدیل شود. من نیز می خواهم هرچه زودتر نقش مهمی در تیم ایفا کنم. با این وجود به این فکر کنید که من شش ماه بازی نکردم. بنابراین این طور نیست که با پا گذاشتن به زمین بازی همه چیز فورا حل شود. همه چیز به همین سادگی نیست. نمی دانم که چقدر طول می کشد تا به روزهای اوج برگردم. تنها می توانم قول بدهم که تا آنجا که ممکن است تلاش کنم تا هرچه زودتر بهترین بازی هایم را به نمایش بگذارم. باید واقع بین باشیم و به حریفان مان نیز احترام بگذاریم. دورتموند در نیم فصل اول فوق العاده کار کرد اما اختلاف ما با آنها 14 امتیاز نیست. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد."

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد کان پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 19:29

تو برگرد مشکلات حل میشه من میدونم

روبن یه تنه خودش یه تیمو حریفه!

رها یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 20:25

نمیییادم حاااااااااللللللللا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد