وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشتوتگارت ۳-۶ بایرن مونیخ؛ غوغای بایرن در یک بازی تماشایی

  

دوئل اشتوتگارت و بایرن درحالی در جام حذفی آغاز شد که این دو تیم روز یکشنبه در مسابقات بوندسلیگا به مصاف هم رفته بودند و بایرن آن بازی را با نتیجه ۵ بر ۳ برده بود.

شاید اشتوتگارت قصد داشت با یک تیر، دو نشان را بزند، هم اینکه انتقام باخت ۵ بر ۳ روز یکشنبه مقابل بایرن را بگیرد و هم اینکه به دور بعدی رقابتهای جام حذفی آلمان صعود کند اما همه چیز در زمین به سود باواریاییها چرخید.
در این بازی هم همانند بازی روز یکشنبه، باواریاییها در همان دقایق اول بازی (۶ و ۸)، دروازه اشتوتگارت را باز کردند و نتیجه را دو بر صفر به سود خود کردند. شاید اگر این دو تیم روز یکشنبه به مصاف هم نرفته بودند، هواداران بایرن کاملا خوشحال از این نتیجه بودند و به خود امید میدادند که برنده مسلم این بازی تیم محبوبشان است. اما بعد از دو گل زود هنگام این اشتوتگارت بود که حملات خود را به روی دروازه باواریاییها آغاز کرد.
حملات اشتوتگارت به روی دروازه بایرن ادامه داشت که در دقیقه ۳۰، ماریو گومز مصدوم شد و جای خود را به میروسلاو کلوزه داد.
دو دقیقه بعد از خروج گومز از زمین (دقیقه ۳۲)، پوگربنیاک گل اول اشتوتگارت را به ثمر رساند و اختلاف را به یک گل رساند.
بعد از زدن گل اول توسط پوگربنیاک، بازی تقریبا در میانه زمین ادامه داشت اما اشتوتگارت حملات بیشتری به روی دروازه بایرن انجام میداد. در دقیقه ۴۵ بازی و در پایان نیمه اول دوباره دروازه بایرن مونیخ توسط پوگربنیاک باز شد تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان برسد.
نیمه دوم بازی، شاید اشتوتگارت با روحیه بهتری وارد میدان شد اما دیری نپایید که کلوزه در دقیقه ۵۲ دروازه اشتوتگارت را باز کرد و گل سوم را برای باواریاییها به ثمر رساند.
بازی تا دقایقی در میانه زمین بعد از گل سوم بایرن ادامه داشت. اشتوتگارت کمی حملات خود را به روی دروازه بایرن بیشتر کرد اما به گل دست نیافت. مهمترین اتفاق در دقیقه ۶۸ در زمین رخ داد که بولهروز به علت دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد.
در دقیقه ۷۴ بازی برخورد بوت با کاکائو در محوطه جریمه بایرن، موجب شد که داور یک پنالتی به نفع اشتوتگارت بگیرد اما بوت توانست این پنالتی را به خوبی مهار کند اما زمانی از گرفتن پنالتی توسط بوت نگذشته بود که در دقیقه ۷۶ اشتوتگارت روی یک ضربه کرنر به گل سوم خود رسید و نتیجه را ۳ بر ۳ کرد.
حالا این باواریاییها بودند که حملات خود را آغاز کردند و در دقیقه ۸۱ توانستند به گل چهارم خود برسند. اینبار زننده گل توماس مولر بود.
دقیقا ۶ دقیقه بعد میروسلاو کلوزه، دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند تا نتیجه را ۵ بر ۳ به نفع بایرن کند.
اشتوتگارت ده نفره بود و کاملا تیمشان از هم پاشیده شده بود، در دقیقه ۸۹ هم دلپیر کارت قرمز از داور مسابقه دریافت کرد تا اینکه این تیم ۹ نفره به بازی ادامه دهد.
در آخرین دقیقه وقتهای تلف شده ریبری، یک گل بسیار زیبا با سر وارد دروازه اشتوتگارت کرد تا این بازی با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع باواریاییها تمام شود. 

ترکیب اشتوتگارت:اولرای، مولینارو (کوزمانوویچ ۳۵)، دلپیر، تاسکی، بولاروز، بوکا، گنتنر، ترش، هارنیک، پوگربنیاک، کاکائو

ترکیب بایرن مونیخ:بوت، تیموشوک، برنو، لام، پرانیج، اتل، فان بومل (فن بویتن ۵۴)، شواین اشتایگر، ریبری، مولر، گومز (کلوزه ۳۰)
گلها:برای اشتوتگارت: پوگربنیاک (۲۹،۴۵)، دلپیر (۷۷)
برای بایرن مونیخ: اتل (۶)، گومز (۸)، کلوزه (۵۲،۸۶)، مولر (۸۴)، ریبری (۹۰+۴)
خطاها:کارت زرد: بولهروز(۲۲)، بوکا (۵۸)، دلپیر (۶۶) / تیموشوک (۷۰)
کارت قرمز: بولهروز (۶۷)، دلپیر (۸۹)
تعداد تماشاچی: ۴۰.۵۰۰

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 15:58 http://friend10.blogfa.com

چه بازیه مشتی بووووووووووووووووووووووووود!!!!
ایول بایرن ایول امیررررررررررررررررر
ماشالا کلوزه!

ایول سینااااااااااا!

آرمین جمعه 3 دی 1389 ساعت 14:21

خداوکیلی عجب بازی بود
بایرنی ها تبریک میگم
زنده باد بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد