وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان بومل در بایرن خواهد ماند

 

مارک فان بومل بعد از بازی مقابل اشتوتگارت در مصاحبه ای اعلام کرد که به بایرن علاقه مند است و قصد ندارد از بایرن به باشگاه دیگری برود.

او در این مصاحبه گفت: من نمیخواهم از بایرن بیرون بروم. من بسیار خوشبخت هستم که کاپیتان چنین تیمی هستم. در بایرن به هرچه میخواستم رسیده ام و دلیلی برای جدایی از این باشگاه نمیبینم و احتمالا تا زمان خداحافظی از فوتبال در این باشگاه خواهم ماند. بایرن مونیخ برای من همه چیز است و همیشه طرفدار این تیم خواهم ماند. در صورتیکه مربی و مدیران باشگاه بخواهند من در این تیم خواهم ماند.

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد کان چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 19:48

فن بومل دیگه پیر شد امسال نرفت سال دیگه باید بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد