وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشتوتگارت - بایرن مونیخ؛ لام و گومز برابر تیم سابق

  

دیدار بایرن و اشتوتگارت در هفته 17 بوندسلیگا ساعت ۲۰ امشب برگزار خواهد شد و پس از این دیدار بوندسلیگا٬ به مدت 3 هفته به خواب زمستانی خواهد رفت. بایرنی ها به غرب آلمان سفر کرده اند تا آخرین دیدار نیم فصل را برابر اشتوتگارت و در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا انجام دهند. 

پس از شکست شب گذشته دورتموند٬ پیروزی برابر اشتوتگارت میتواند اندکی از فاصله امتیازی ایجاد شده با صدر جدول کم کند.

برنو لابادیا سرمربی جدید اشتوتگارت سابقه گلزنی به بایرنی ها را نیز در کارنامه دارد و این اولین دیدار او به عنوان سرمربی اشتوتگارت خواهد بود که برابر بایرن قرار میگیرد. 5شنبه شب اشتوتگارت پیروزی پرگلی را با حساب 5 بر 1 در جام یوفا جشن گرفت و با 15 امتیاز به دور دوم رقابتها راه یافت و اکنون با انگیزه و روحیه ای مناسب در ورزشگاه خانگی خود به دیدار غولهای باواریا خواهد رفت. وضعیت امسال اشتوتگارت بسیار مشابه با شرایط فصل گذشته هرتابرلین میباشد و به نظر برای جلوگیری از مواجه شدن با سرنوشت هرتابرلین آنها پتانسیل لازم را داشته باشند که بتوانند به وضعیت خود در جدول رده بندی بوندسلیگا سر و سامان دهند.

اما شرایط با غیبت کاپیتان متیو دلپیر برای لابادیا سخت خواهد شد بازگشت سردار تاسکی پس از غیبت طولانی مدت این سوال را در ذهن ایجاد میکند که او تا چه اندازه آمادگی حضور در چنین دیدار سختی را خواهد داشت؟ از حواشی این دیدار میتوان به حضور بازیکن سابق آماتورهای بایرن گئورگ نیدرمایر و انگیزه بسیار او برای اثبات شایستگی های خود با پیراهن اشتوتگارت و مقابل تیم سابقش اشاره کرد. همچنین تصمیم لابادیا برای انتخاب زوج خط هجومی خود در کنار کاکائو نیز جالب خواهد بود.

بازگشت گومز که بدلیل ابتلا به آنفولانزا٬ دیدار هفته گذشته را از دست داده بود میتواند خبر خوشی برای بایرنی ها باشد. به نظر زوج برنو و تیموشوک همچنان و مطابق دیدارهای گذشته از ابتدا در ترکیب بایرن قرار گیرند تا دمیکلیس تصمیم نهایی خود را پس از نیم فصل و در پنجره نقل و انتقالات برای ترک باشگاه و یا انطباق خود با شرایط نیمکت نشینی بگیرد. در خط هافبک نیز به نظر اشتایگر و فان بومل از ابتدا در ترکیب خواهند بود و آلتینتاپ جایگزین کروس مصدوم میشود. بنا بر گزارش های رسیده توماس مولر جوان به دلیل ابتلا به آنفولانزا حداقل از ابتدا در ترکیب بایرن نباشد. حال باید دید که این حدس و گمانه زنی ها تا کجا درست باشد.

آیا دیگو کنتنتو از بایرن خواهد رفت؟ ونگال در پاسخ به این پرسش چنین گفت: "چرا باید ما اینکار را انجام دهیم؟ او با فلسفه و نظرات من به خوبی آشناست او باشگاه را به خوبی میشناسد جدایی کنتنتو بسیار بد خواهد بود. ما در جهان چند دفاع چپ داریم؟ فقط یکی! اگر فقط یکی داشتیم ما کنتنتو را میفروختیم. اما تفاوت بین دیگو و بازیکنانی که باشگاه به دنبال آنها هست بسیار ناچیز است و باید حداقل یکسال و نیم صرف شود تا بازیکن جدید با من و نظراتم آشنا شود بنابراین ما بهتر است کنتنتو را حفظ کنیم و پولمان را دور نریزیم." نرلینگر نیز در این مورد و جذب مدافع چپ اعلام کرد: "جذب مدافع چپ برای باشگاه ضروری نیست و در اولویت قرار ندارد."

شایان ذکر است که بیشتر توجه ونگال برای جذب جانشینان مناسبی در پست های دروازه بان برای بوت و هافبک تدافعی برای فان بومل میباشد.

اشتوتگارت در این فصل موفق شده است تا در خانه خود 19 گل به ثمر برساند که جالب این است که آنها 13 گل از این تعداد را فقط در دو بازی برابر گلادباخ با نتیجه 7 بر 0 و برمن با نتیجه 6 بر صفر به ثمر رساندند و از 6 دیدار خانگی دیگر فقط یک دیدار بیش از دو گل برای آنها به ارمغان داشت و آن پیروزی 2 بر صفر برابر سن پائولی بود.

دیدار امشب دو تیم آخرین دیدار آنها در سال 2010 نخواهد بود. این دوتیم در چهارچوب لیگا پوکال نیز چهارشنبه دیدار تکراری دیگری را در مرسدس بنز آرنا برگزار میکنند و سپس به تعطیلات زمستانی خواهند رفت.

فیلیپ لام و ماریو گومز دو بازیکن بایرن هستند که سابقه پوشیدن پیراهن اشتوتگارت را دارند. لام در مورد تغییرات انجام گرفته در بخش مدیریتی اشتوتگارت میگوید: "تغییر مدیریت اشتوتگارت نمیتواند به نفع بایرن باشد زیرا آنها با توجه به این موضوع بسیار با انگیزه به میدان خواهند آمد و بدنبال کسب هر سه امتیاز هستند."

بازیکنان مصدوم و محروم دو تیم:

اشتوتگارت: یوهان آئودل و ماریکا بدلیل مصدومیت و دانیل دیداوی و استفانو سلوزی در راه آمادگی هستند. سردار تاسکی به تازگی از بند مصدومیت رها شده و به نظر در ترکیب قرار گیرد. کاپیتان دلپیر نیز بدلیل ابتلا به آنفولانزا از ترکیب خارج شد.

بایرن مونیخ: تونی کروس و بادشتوبر به همراه پرانیچ از مصدومان بایرن محسوب میشوند. روبن که به تازگی به تمرینات بازگشته نیز شرایط بازی را پیدا کرده است ولی ظاهرا از ابتدای نیم فصل دوم به ترکیب اضافه میشود و ونگال حاضر به ریسک در مورد او نخواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
کامیار یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 19:38 http://www.bayernsoltan.blogfa.com

اپمممممممممممممممممممممم

کامیار یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 19:39 http://www.bayernsoltan.blogfa.com

وبم عوض شدهwww.fcbayernmunchen.blogfa.com

میلاد کان چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 19:48

لام فقط دوسال اشتوتگارت بود و یازده سال بایرن تازه قراردادش را هم تا 2016 تمدید کرد پس یک بایرنی اصیل هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد