وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک: کار فیلیپ لام درست نبود

 

میشائیل بالاک، بازیکن تیم لورکوزن، روز گذشته فیلیپ لام، کاپیتان تیم ملی آلمان در جام جهانی 2010 را به دلیل آنچه بی احترامی توصیف کرد، به شدت مورد انتقاد قرار داد.

بالاک معتقد است که لام نباید اعلام می کرد که قصد ندارد بازوبند کاپیتانی را به او بازگرداند و می خواهد آن را همچنان در اختیار داشته باشد.

بالاک در مصاحبه با نشریه اکسپرس گفت: "اینجا مسئله احترام به کاپیتان مطرح است. من در این مورد نظر واضحی دارم. اعلام عمومی این مسئله درست نبود. اگر او با خود من صحبت می کرد، شاید تاثیر متفاوتی در من ایجاد می شد. او بعد از آن یک صحبت کوتاه با من داشت. من همچنان معتقدم که نباید چنین کاری انجام می داد. ما بازیکنانی حرفه ای هستیم و چنین مسائلی نباید بین ما رخ دهد."

بالاک که از ماه می مصدوم است و در جام جهانی نیز نتوانست تیم ملی آلمان را همراهی کند، معتقد است که می تواند در آینده بار دیگر پیراهن تیم ملی را به تن کند: "من بار دیگر خودم را ثابت خواهم کرد، هرچند فکر می کنم در 34 سالگی دشوار است که بتوانم بار دیگر در بالاترین سطح بازی کنم. این یک مبارزه بزرگ است. من به باشگاه لورکوزن متعهد هستم و هواداران تیم انتظار زیادی از من دارند. من باید به اطمینان آنها پاسخ بدهم."

نظرات 4 + ارسال نظر
محدثه شنبه 27 آذر 1389 ساعت 13:48


چه حرفا !!!
ما که طرفدار لام هستیم...

ما هم هستیم

میلاد کان شنبه 27 آذر 1389 ساعت 18:08

خیلی هم کارش درست بود

چون تو اگه تعصب داشتی بایرن را به چلسی نمیفروختی

موافقم.
بالاک یه لورکوزنیه نه یه بایرنی

ali-ballack یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 19:14 http://www.ali-ballack.blogfa.com

درود بر بالاک کبیر

رها دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 00:33

انصاف داشته باشین کارای بالاک برای تیم ملی رو نادیده نگیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد