وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: دوست دارم سرمربی تیم ملی آلمان شوم

 

به نقل از بیلد، لوئیس ونگال امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که سال ۲۰۱۲ قرارداد با باشگاهی خواهد بست اما امکان دارد که این باشگاه بایرن مونیخ نباشد.

سرمربی باواریاییها در اینباره میگوید: یا با بایرن تمدید خواهم کرد و یا با تیم ملی کشوری، نهایتا به باشگاه آژاکس خواهم رفت و به فعالیت خود ادامه میدهم. خیلی از باشگاه های خوب به من پیشنهادات زیادی با مبلغهای بالا ارائه داده اند اما من دیگر برای پول کار نمیکنم و مربیگری را برای علاقه ادامه میدهم. من زندگی بسیار خوبی داشتم، همسر بسیار خوبی دارم و دو فرزند خوب دارم و جامهای زیادی را بالای سر خود بردم و برای کسانی مثل من شهرت مهمتر از ثروت است.
بسیار امیدوارم که بتوانم در آلمان، مربیگری تیم ملی آلمان را بر عهده بگیرم. در اینجا من راحت هستم و بهترین زندگی را در آلمان دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 26 آذر 1389 ساعت 20:08

بمون برای همیشه

سلن یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 21:17 http://klose2.blogfa.com

فعلا بایرن رو قهرمان کنه تا بعد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد