وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اهدای کفش طلای جام جهانی به مولر جوان

  

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ٬ پس از پنج ماه که از جام جهانی فوتبال میگذرد توماس مولر٬ جایزه کفش طلایی جام را به عنوان آقای گل جام جهانی در آفریقای جنوبی دریافت کرد. مولر بهمراه ایکر کاسیاس (بهترین دروازه بان جام برنده دستکش طلایی) و دیه‌گو فورلان (بهترین بازیکن مسابقات و برنده توپ طلا) روز سه شنبه در مقر آدیداس حضور یافتند و جوایز خود را دریافت کردند.

مولر هنگامیکه جایزه خود را از دستان هربرت هاینر رئیس شرکت آدیداس و عضو هیئت رئیسه بایرن دریافت میکرد گفت: "این غیر قابل باور است. کفش طلا یک هدیه بسیارخاص می باشد." 

در این مراسم بکن باوئر رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ و عضو هیئت اجرایی فیفا نیز حضور داشت.

توماس مولر در حال دریافت کفش طلا اعتراف کرد که در ابتدای جام هرگز تصور عنوان آقای گلی مسابقات را نمیکرد. او میگوید: "من برای موفقیت تیم و پیروزی در میدان حاضر میشوم و هرگز به فکر موفقیت های شخصی نیستم." مولر بهمراه اشنایدر (هلند) و داوید ویا(اسپانیا) در این مسابقات 5 گل به ثمر رساند که مولر بدلیل 3 پاس گلی که در کارنامه داشت توانست در این رقابت عنوان آقای گلی را بدست آورد.

مولر علاوه بر عنوان آقای گلی توانست در این جام بهترین بازیکن جوان مسابقات نیز لقب گیرد. او ادامه میدهد: "این نکته که من به جمع نخبگان جوان جام های جهانی پیوستم بسیار فوق العاده است." برندگان عنوان برترین بازیکن جوان جام جهانی بازیکنان بزرگی مانند میرو کلوزه، لوکاس پودولسکی، رونالدو، گری لینکر، ماریو کمپس، اوزبیو، گرد مولر بودند. مولر جوان اضافه کرد: "بدست آوردن این عنوان افتخار بسیار بزرگی است." 

این ملی پوش جوان تیم بایرن در مورد احساسش به خاطر کسب این جایزه با سایت گل گفتگویی انجام داده که در ادامه می خوانید.

توماس! بردن کفش طلا برای تو چه معنایی دارد؟

من در ابتدای دوران حرفه ای ام صاحب این جایزه می شوم و این برایم افتخار بزرگی است. نمی توانم واقعا توصیف کنم که به چه چیزی دست پیدا می کنم. فقط فکر کردن به بازیکنانی که آنها را پشت سر گذاشتم، دیوانه کننده است. این افتخار بزرگی است و من احساس غرور می کنم. غرور کلمه ای است که من کمتر از آن استفاده می کنم.

از نظر ذهنی توانستی با چنین جام جهانی فوق العاده ای کنار بیایی؟

نه! همه چیز خیلی سریع رخ داد. وقتی جام جهانی به پایان رسید، خیلی سریع تمرکزم را روی بازی های بایرن گذاشتم.

اما احتمالا تو از خودت پرسیده ای که "واقعا چه اتفاقی برای من در آفریقای جنوبی رخ داد؟"

مطمئنم. من کاملا می دانم که سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشتم اما نمیتوانم خودم را از همه این اتفاقات بیرون بکشم و از بیرون به آن نگاه کنم. با این وجود امیدوارم بتوانم زمانی به عقب برگردم و بتوانم بگویم: "وای! چقدر فوق العاده بود."

در طول جام جهانی بحث زیادی در آلمان به وجود آمده بود که چطور میروسلاو کلوزه می تواند رکورد رونالدو 15 گله به عنوان بهترین گلزن تاریخ جام جهانی را بشکند. هم تیمی ات نتوانست از عهده این کار بربیاید. آیا توماس مولر می تواند روزی به این رکورد برسد؟

البته این مسئله قبلا در ذهنم بود (خنده)٬ اما موفقیت تیم اهمیت بیشتری دارد. برای رسیدن به این هدف باید در تمام تورنمنت از آمادگی بالایی برخوردار بود و باید خوش شانس باشم و مصدوم نشوم.

آیا از افزایش محبوبیت خودت در کشورهای دیگر در طول جام جهانی مطلع هستی؟

بله، در طول جام جهانی من مقالات نشریات خارجی را روی اینترنت می خواندم. این البته برای من افتخار بزرگی است. این به من نشان می دهد که به چه چیزی دست پیدا کردم و این باعث افتخار من است.

تو در آفریقای جنوبی در مدتی کوتاه لحظات خوب زیادی را پشت سر گذاشتی؟ کدام را ترجیح می دهی؟

نمی توانم انتخاب کنم. لحظات زیادی بود و انتخاب یکی از آنها ساده نیست.

علاوه بر کفش طلا، تو عنوان بهترین بازیکن جوان جام را هم به دست آوردی. کدام عنوان برایت جذاب تر است؟

البته کفش طلا زیرا رقابت بیشتری در آن وجود داشت. در حالیکه برای عنوان بهترین بازیکن جوان تنها بازیکنانی که در یک محدوده معینی در دنیا می توانند نامزد شوند. در حالیکه بردن کفش طلا و پشت سر گذاشتن بازیکنانی مانند وسلی اسنایدر، داوید ویا و دیه گو فورلان فوق العاده است.

نظرات 8 + ارسال نظر
میلاد کان ۰۹۳۵۷۷۱۸۷۶۸ پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 16:52

اقای مدیر سایت میشه ازت خواهش کنم از این به بعد نتایج بایرن را پنج دقیقه بعد از بازیش به
همراه گلزناش به موبایلم پیامک کنی؟

شرمنده ام نمیتونم این کارو بکنم. چون دوست ندارم کسی شماره منو داشته باشه.
ولی تو این سایت میتونی هر لحظه نتایج همه بازیها تو جهان رو به همراه گلزناش ببینی
http://www.livescore.com

میلاد کان ۰۹۳۵۷۷۱۸۷۶۸ پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 20:20

تورا به خدا اگه برام پیامک کنی قول میدم تا یک ماه برای همه خبرها نظر بزارم

من افتخار میکنم هواداران برای مطالبم نظر میزارن. ولی حاضر نیستم بخاطر این کار شما برام نظر بزاری.
اگه موبایلت هم اینترنت داشته باشه میتونی سریع از سایت زیر به خواسته ات برسی
http://www.livescore.com

رها جمعه 26 آذر 1389 ساعت 00:11

وای خیللللللللللیییییییییی باحاله واقعا احساس غرور میکنم مولر جوان
بازیکن تیم ملی المان دمش گرم دست پاهاش با هم درد نکنه
به امید بردن جام 2014

میلاد کان ۰۹۳۵۷۷۱۸۷۶۸ جمعه 26 آذر 1389 ساعت 07:38

خیلی خوب بابا دمت گرم اشکال نداره از سایت نتایج را میگیرم

میلاد کان ۰۹۳۵۷۷۱۸۷۶۸ جمعه 26 آذر 1389 ساعت 11:01

ترکیب بایرن تو نیم فصل دوم باید این باشه



دروازه بان = لوریس (لیون).1
ذخیره = توماس کرافت


مدافعان = فیلیپ لام . لوسیو (اینتر) . فردریش . کونترااو (بنفیکا) .2
ذخیره = فن بویتن . برنو . بداشتوبر



هافبک دفاعی = فن بومل . شواین اشتایگر .3
ذخیره = اوتل . تیموشجاک



هافبک = روبن . ریبری .4
ذخیره = تونی کروس . التینتاپ



مهاجم = مولر . لورنته (اسپانیا) .5
ذخیره = کلوزه . الیچ . گومز


میلاد کان ۰۹۳۵۷۷۱۸۷۶۸ جمعه 26 آذر 1389 ساعت 15:42

دیدی اقا امیر حسین از وقتی من نظر میزارم همه برات نظر میزارند از وقتی من اومدم نظراتت را چند برابر کردم

میلاد کان ۰۹۳۵۷۷۱۸۷۶۸ جمعه 26 آذر 1389 ساعت 15:48

گل مریم جمعه 26 آذر 1389 ساعت 22:30

مگه من مردم غریبه ها بخوان برات نظر بزارن
شوخی...
نظر ندادن دلیل بر نخوندن خبرا نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد