وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: بایرن همتراز با بارسلونا است

 

به نقل از سایت خبری soccernews ؛ در حالیکه بایرنی ها مکان مناسبی در جدول رده بندی بوندسلیگا ندارند و از صدر جدول اختلاف 17 امتیازی گرفته اند٬ مدیر باشگاه پیش از انجام قرعه کشی دور دوم لیگ قهرمانان، بایرن را همتراز با بارسلونا میداند.

در روز جمعه قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان در مقر یوفا در سوییس انجام میگیرد و تیمهای حاضر رقیبان خود را خواهند شناخت. دو تیم بایرن و بارسلونا که صدر نشین گروه های خود بوده اند با تیمهای دوم گروه های هشت گانه روبرو خواهند شد.

اما با این حال رومنیگه در اظهار نظری جالب میگوید در صورت بازگشت مصدومان٬ تیم آنها همسطح با بارسلونا میشود و دیدار مقابل بایرن برای مردان کاتالان دیدار ساده ای نخواهد بود.

روزنامه بیلد به نقل از رومنیگه مینویسد: "به نظر من هنگامی که مصدومان تیم به شرایط مناسب و ایده آل خود بازگردند ما برای تبدیل شدن به بهترین تیم باشگاهی جهان چیزی کم نخواهیم داشت و حتی بارسلونا نیز در رویارویی با ما کار راحتی نخواهد داشت."

آرین روبن و میرو کلوزه پس از تعطیلات زمستانی و با شروع نیم فصل دوم رقابتهای بوندسلیگا به ترکیب بایرن بازخواهند گشت. بوندسلیگا پس از دیدارهای هفته 17ام به مدت 3 هفته تعطیل خواهد شد و تیمها به تعطیلات زمستانی خواهند رفت.
علاوه بر بازگشت مصدومان، بایرن در نیم فصل اول موفق به حفظ دو اسطوره آلمانی تیم٬ فیلیپ لام و شواین اشتایگر نیز شد که بیانگر عملکرد بسیار خوب و سیاست های موفق مدیران بایرن می باشد.

رومنیگه اضافه کرد: "با شروع نیم فصل دوم ما روبن را دوباره خواهیم داشت و باستین را نیز آماده تر از گذشته در تیم داریم. ما میتوانیم نسبت به آینده خوشبین باشیم. ما میخواهیم تیم را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم و برای این منظور میخواهیم پول خرج کنیم٬ اما بهمراه آن باید کیفیت را نیز افزایش دهیم."

گزارش های رسیده بیانگر این است که مانوئل نوئر دروازه بان ملی پوش شالکه احتمالا با چندین میلیون یورو برای فصل آینده به بایرن خواهد پیوست و جایگزین یورگ بوت 36 ساله میشود.

رومنیگه در این مورد میگوید: "این را با تمام اعتقاد میگویم که تیم درون دروازه هیچ مشکلی ندارد. یورگ بوت یک دروازه بان در سطح جهانی است و توماس کرافت نیز یک ذخیره کلاس بالا محسوب میشود. بنابراین هیچ دلیلی برای صحبت کردن در این مورد وجود ندارد و اینکه ما در آینده چه تصمیمی خواهیم گرفت را در حال حاضر نمیتوانم به صورت قطعی بیان کنم."

اما رومینیگه تقویت قوای تدافعی تیم را از اولویتهای باشگاه میداند و میگوید: "ما در حال بررسی و تحقیق برای تقویت بخش تدافعی تیم هستیم و باید آنرا با بهترین کیفیت انجام دهیم."

بایرنی ها یکشنبه در آخرین هفته بوندسلیگا در سال 2010 در حالی به دیدار اشتوتگارت میروند که تونی کروس را بدلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و فان بومل نیز بدلیل ابتلا به آنفولانزا امیدوار است تا با تلاش پزشکان تیم برای حضور در میدان آماده شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 18:07 http://friend10.blogfa.com

نتنها همترازه بلکه خیلی شاخ تزههههههههه
پس چی داااااااااااااااااااااااااااش
قرعه کشی کیه؟


قرعه کشی پس فرداست.

میلاد کان چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 18:35

خوب این که گفتن نداشت از قبل معلوم بود


بایرن از بارسا هم بهتره

آرمین یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 15:54

بهترین تیم دنیا بایرنه
شک دارید؟

نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد