وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: من به بالاک اعتماد دارم

 

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان٬ بار دیگر تکرار کرد که بالاک جایگاه خود را در تیم ملی خواهد داشت و او پس از رهایی از بند مصدومیت و با بازگشت دوباره به میادین می تواند همچنان در تیم ملی حضور داشته باشد.

کاپیتان 34 ساله آلمان ها جام جهانی اخیر را بدلیل مصدومیت از دست داد. او پس از بازگشت دوباره به میادین تنها با گذشت 3 هفته از رقابتهای لیگ دوباره مصدوم و احتمالا اواسط ژانویه به ترکیب لورکوزن باز می گردد. در غیبت او سامی خدیرا هافبک تدافعی رئال مادرید کنار باستین شواین اشتایگر قرار گرفت و عملکرد مطلوبی را به نمایش گذاشت تا آنجا که بازگشت بالاک را تحت الشعاع قرار داد.
با اینحال یواخیم لو معتقد است که بالاک باید به تیم بازگردد و به 98 بازی ملی و 45 گل زده خود در رقابتهای بین المللی اضافه کند. لو در مورد بالاک گفت: "من می دانم که او تا چه اندازه علاقه مند بازگشت به تیم ملی می باشد و هرگز نمی خواهد به این شکل از تیم ملی خداحافظی کند. او بدلیل مصدومیت از شرایط آرمانی خود فاصله گرفته و باید دید که آیا او در شش ماه آینده می تواند شرایط مناسب را پیدا کرده و تیم را در جام ملتهای اروپا کمک کند. او می تواند انگیزه های جدیدی را به تیم تزریق کند و ما همه منتظر بازگشت او هستیم. من به بالاک اعتماد دارم."
لو از اظهار نظر در مورد کاپیتانی لام با بازگشت بالاک خودداری کرد و آنرا به بررسی شرایط آتی تیم موکول کرد.
 لو در مورد سیدنی سام هافبک هجومی لورکوزن هم گفت: "او مرا شگفت زده کرده است، او در ماههای اخیر بسیار خوب بوده و بازیکنی سریع، قوی و تکنیکی است. علاوه بر تمامی این موارد، از قدرت تمام کنندگی بالایی نیز برخوردار است." احتمالا در دیدار 9 فوریه برابر ایتالیا از او استفاده شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
رها یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 19:38

اه بالاک عمری مصدوم بود
یا خدا زودتر بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد