وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

"فرزند بایرن"؛ ماند تا اسطوره شود!

 

ساعاتی قبل از بازی بایرن با سن پائولی خبر نگران کننده ای برای طرفداران بایرن منتشر شد. نمایندگان منچستریونایتد برای مذاکره با باستین شواین اشتایگر وارد مونیخ شدند. خبر ها حکایت از پیشنهاد حدود 21 میلیون یورویی منچستر برای به خدمت گرفتن شواینی از تابستان آینده داشتند. 

با توجه به ترانسفر موفق هارگریوز از بایرن به منچستر در گذشته موجی به سرعت اینترنت را فرا گرفت که دومین بازیکن بایرنی هم در راه منچستر است، اما این موج 90 دقیقه بیشتر دوام نداشت و تنها دقایقی از پایان بازی بایرن نگذشته بود که شواینی میکروفن را به دست گرفت و خطاب به  هواداران گفت: من به خاطر شما قراردادم را تا 2016 تمدید کردم، زنده باد بایرن!

این پاسخ دندان شکنی بود به مسئولان منچستر که فکر می کردند شواینی را با 21 میلیون می توانند به اولدترافورد ببرند! لازم به ذکر است که رئال مادرید، چلسی و اینتر هم از طرفداران شواینی بودند. نکته جالب در مورد رئال این است که بعد از ریبری، شواینی دومین شکست آنها در خرید از بایرن به حساب می آید و حتی صحبتهای خدیرا هم نتوانسته روی شواینی تأثیرگذار باشد.

نه گفتن فیلیپ لام، ریبری و حالا شواینی که هر کدام در پست خود جزو بهترین های دنیا هستند به غول های اروپا نشانگر واقعیت های مهمی هستند. بازیکنانی در این سطح دنبال قهرمانی در اروپا هستند و وقتی سال گذشته بایرن به فینال رسید ریبری متقاعد شد که بایرن پتانسیل قهرمانی را دارد و تمدید قراداد لام و شواینی هم مهر تایید دیگری بر این ادعا زد. مدتی بود بایرن اعتبار و اقتدار خود را در میان ابر قدرتهای اروپا از دست داده بود و وقتی باشگاه های بزرگ همزمان با بایرن دست رو بازیکنی می گذاشتند بایرن جذبه و قدرت کمتری برای خرید داشت. اما حالا بایرن با حفظ ستاره هایش و خرید بازیکنان خوب تیم های بزرگ دیگر (مثل روبن و فان بومل) بار دیگر سودای حکمرانی بر اروپا را در سر دارد، اتفاقی که بعد از تمام شدن بدهی های مربوط به هزینه ساخت استادیوم آلیانس شتاب بیشتری خواهد گرفت. بایرن حالا اعضای کلیدی تیمش را برای چند سال آینده متعهد می بیند و می تواند با خیال راحت به تقویت خود بپردازد.

شواینی 26 ساله است و می خواهد بهترین سال های فوتبالش را برای بایرن بازی کند، موقعیت او شبیه به وضعیت بالاک در آستانه پیوستن به چلسی بود اما تفاوت بالاک با شواینی این است که شواینی "فرزند بایرن مونیخ" است. هوینس می گوید من تیم آینده ام را حول محور شواینی می سازم شواینی و لام فرزندان بایرن هستند و تصور بایرن بدون آنها سخت است. بازیکنانی که از دل باشگاه در آمده اند به سختی آن را ترک خواهند کرد. چیزی که توماس مولر و بادشتوبر هم از الان خود را پایبند به آن می دانند، به همین دلیل سیاست بایرن مبنی بر پرورش بازیکنان جوان و ستاره کردن آنها موفق خواهد بود.

بحث ها و طعنه و کنایه هایی که در سایت ها به صورت کامنت بعد از ارسال این خبر اتفاق افتاد نشان از محبوبیت فوق العاده شواینی در بین هواداران دارد. شواینی از سال 98 در بایرن است و می رود تا تبدیل به یکی از اسطوره های بایرن شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمین یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 14:39

زنده باد فرزندان بایرن

رها یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 19:34

به سلامتی فرزندان بایر هوووووووووووووووووووووورررررررررررررررااااااااااااااااااا

هووووووورررررررااااااا!

میلاد دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 14:04

چه فایده ای داره وقتی تو بوندسلیگا هفتم هستیم

فایده اش تو آینده ی نه چندان دور مشخص میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد