وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - سن پائولی؛ آخرین دیدار خانگی بایرن در سال ۲۰۱۰

آنچه در نگاه اول در مورد سن پائولی به چشم می آید این است که این آنها حتی در پیدا کردن دروازه حریفان خود نیز در این فصل دچار مشکل هستند. سن پائولی که تازه به بوندسلیگای یک آمده تا اینجای فصل تنها چهارده گل در 15 هفته گذشته از بوندسلیگا به ثمر رسانده است. 

سن پائولی در جدول رده بندی همجوار با کایزرسلاترن قرار دارد و نکته جالب در این مورد پیروزی هفته گذشته آنها برابر لاترن با گل به خودی مدافع آنها بود در حالیکه سن پائولی ها از ابتدای ماه نوامبر و در 5 دیدار اخیر خود در بوندسلیگا گلی به ثمر نرسانده بودند.

در سن پائولی هیچ بازیکنی بیش از دو گل زده ندارد. در میان بازیکنان گم نام آنها میتوان به نامهای آشنایی نظیر جرارد آساموآ و ماریوس ایبرس نیز اشاره کرد. ایبرس در بوندسلیگای 2 برای سن پائولی خوش درخشیده بود و توانسته بود فصل گذشته 20 گل به ثمر برساند. در حالیکه در این فصل او جزء دو گله های تیم خود به حساب می آید. نام ایبرس برای هواداران بایرن زیاد هم بیگانه نیست او در شکست 4 بر 2 بایرن برابر آلمانیا آخن در لیگا پوکال سال 2006 با پیراهن آلمانیا آخن در میدان حاضر بود.

ارتباط جالبی نیز بین هافبک سن پائولی فلوریان برونس و دروازه بان بایرن یورگ بوت وجود دارد. آنها هر دو اهل الدینبرگ هستند و در تیم آماتور های الدینبرگ همبازی بودند تا اینکه بوت به تیم اول هامبورگ راه پیدا کرد و برونس در تیم آماتورها باقی ماند. سالها بعد این دو نه در مستطیل سبز بلکه در دانشگاه الدینبرگ دوباره رو در رو شدند در آن زمان هر دوی آنها مشغول فراگیری دوره مدیریت ورزشی و بازاریابی در این دانشگاه بودند. به این ترتیب دوستی و صمیمیت آنها شدت بیشتری یافت و تا امروز نیز ادامه دارد.

آخرین دیدار خانگی بایرن در سال 2010 در این دیدار بایرن بدلیل مصدومیت٬ پرانیچ را بهمراه نخواهد داشت و به نظر میرسد که تعطیلات زمستانی او از هم اکنون آغاز شده باشد. با وجود غیبت پرانیچ دیگو کونتنتو از ابتدا در ترکیب اصلی بایرن قرار خواهد داشت.

اما خبر بد دیگر برای باواریایی ها عدم حضور ماریو گومز در دیدار امروز می باشد او بدلیل ابتلا به آنفولانزا برابر سن پائولی غایب خواهد بود احتمالا ونگال مولر جوان را از ابتدا در نوک حمله بایرن قرار دهد و آلتینتاپ را به سمت راست هجومی بایرن منتقل کند. میرو کلوزه نیز شرایط مناسب خود را بدست آورده و در ترکیب 18 نفره بایرن برای دیدار امروز قرار میگیرد و باید منتظر حضور او به عنوان بازیکن جانشین باشیم.

هر چند وقت یکبار شخصیتهایی در فوتبال ظهور میکنند که صحبتها و تماشای حرکات آنها شیرین تر از بازی تیمهایشان است و بیننده را بیشتر جذب میکند:

در ژوئیه امسال این مطلب در مورد تیم ملی آرژانتین و مارادونا صدق میکرد. گاهی اوقات نیز این احساس را میتوان در مورد آرسنال داشت ولی این اتفاق در این فصل بوندسلیگا هر هفته برای تیم سن پائولی رخ میدهد.

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار این هفته هولگر استانیسلاوسکی مربی سن پائولی تیم خود و بایرن را اینگونه وصف کرد: "قوی و ضعیف، کاپیتالیسم و سوسیالیسم، ثروت و فقر، بایرن و سن پائولی!"

او همچنین در مورد شواین اشتایگر نیز اضافه کرد: "او بازیکن بسیار خوبی است ولی تیم ما به او نیازی ندارد چون اگر بخواهد برای ما بازی کند به بدترین بازیکن بوندسلیگا بدل خواهد شد."                                                                
سرمربی سن پائولی به خوبی میداند که چگونه با استفاده از چنین لحن طنز آمیزی فشار را از روی بازیکنان خود بردارد و صحبتهای فنی خود را درون رختکن و دور از نظر خبرنگاران مطرح کند. اما آنچه مسلم است شکست سن پائولی در آلیانس کاملا محتمل بوده و تساوی و کسب یک امتیاز نیز برای آنها میتواند رویا و آرزو باشد.

فابین بول هافبک سن پائولی در اظهار نظری جالب، که میتواند بر تحلیل ها و پیش بینی های انجام گرفته صحه بگذارد، گفت: "ما فقط برای تعویض پیراهن به مونیخ نمیرویم."

سوابق دیدار های دو تیم:

سن پائولی آخرین بار در سال 2002 و با نتیجه 2 بر 1 موفق شد بایرنی ها را در هامبورگ شکست دهد.
اما آخرین پیروزی آنها در مونیخ به 20 سال پیش در سال 1991 باز میگردد.

هفته گذشته سن پائولی با گل به خودی مدافع کایزرسلاترن به پیروزی رسید... آیا این هفته نیز برابر بایرن شانس باز هم با آنها خواهد بود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد