وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه اختصاصی فان بومل با سایت بوندسلیگا

 

به نقل از سایت بوندسلیگا٬ کاپیتان بایرن مارک فان بومل پس از هفته ها مصدومیت، برابر بازل برای اولین بار به طور کامل در ترکیب بایرن قرار گرفت. او پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان مصاحبه ای اختصاصی با سایت رسمی بوندسلیگا انجام داده است که در خواهید خواند. 

پیروزی پرگل برابر بازل و صدر نشینی در گروه خود و صعود به عنوان تیم اول چقدر برای تیم مهم بود؟پیروزی پر گل برابر بازل زیاد مهم نیست. تنها چیزی که برای ما مهم بود صدر نشینی در گروه بود که حاصل شد.

دیدار برابر بازل چقدر برای شما مهم بود؟دیدار حساسی برای ما بود. خصوصا که در پایان هفته ما شکست بدی را مقابل شالکه داشتیم بنابراین ضروری بود که نتیجه خوبی بدست آوریم. در 25 دقیقه ابتدای بازی خوب نبودیم اما در دقایق انتهایی نیمه اول بر اوضاع مسلط شدیم و نهایتا توانستیم پیروزی پر گل 3 بر 0 را بدست آوریم.

آخر این هفته در بوندسلیگا برابر سن پائولی قرار میگیرید و در هفته های آتی دو دیدار در بوندسلیگا و لیگا پوکال برابر اشتوتگارت خواهید داشت تا چه حدی پیروزی در سه دیدار باقی مانده تا تعطیلات نیم فصل برای تیم مهم است؟پیروزی 3 بر 0 اعتماد به نفس خوبی را برای تیم ایجاد کرده است و ما باید در سه دیدار باقی مانده پیروز باشیم تا بتوانیم با شرایط خوبی به تعطیلات زمستانی پای بگذاریم.

توماس کرافت برای دومین بار از ابتدا درون دروازه بایرن قرار گرفت و عملکرد نسبتا خوبی داشت. نظر شما در مورد او چگونه است؟
در اینکه او دروازه بان خوبی است من هیچگونه شک و تردیدی نداشتم.

آیا پس از بهبودی از بند مصدومیت به آمادگی کامل رسیده اید؟آمادگی کامل 100 درصدی را بدست نیاورده ام و برابر بازل اولین باری بود که به طور کامل به میدان رفتم اما کم کم شرایط مناسب را بدست خواهم آورد.

ترجیح میدهید در دور حذفی لیگ قهرمانان با چه حریفی مواجه شوید؟در بین هشت تیم حاضر در این مرحله من ترجیح میدهم که با کپنهاگن مواجه شویم. البته ممکن است ما آنها را دست کم گرفته باشیم. هرچند که فصل گذشته ما با منچستر نیز روبرو شدیم و آنها را حذف کردیم.

نظر شما در مورد روبرو شدن با اینتر در این مرحله چگونه است؟ آنها یکی از تیمهای خوب حاضر در این مرحله هستند. اما چون ما بازی برگشت را در آلیانس آرنا برگزار خواهیم کرد به پیروزی در این دیدار امیدوارم.

اما بایرن فصل گذشته در تمام دیدارهای رفت در خانه پیروز بوده و در دیدار برگشت خارج از خانه از مرحله حذفی صعود کرده بود؟درست است. اما من ترجیح میدهم که دیدار برگشت را در آلیانس برگزار کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد