وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرنی ها منتظر قرعه مناسب در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ٬ بایرنی ها کار خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با پنجمین پیروزی از شش دیدار خود به پایان رساندند و در مرحله حذفی این رقابتها با یکی از تیمهای اینتر میلان، آث میلان، والنسیا، آرسنال، کپنهاگن، المپیک لیون و المپیک مارسی که در گروه خود دوم شده اند مواجه خواهند شد. 

قرعه کشی دور حذفی رقابتها در نیون سوئیس مقر یوفا و در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) برگزار خواهد شد.

لوئیس ونگال پس از پیروزی دیشب برابر بازل گفت: "همه آنها تیمهای خوبی هستند و ما فقط باید منتظر قرعه کشی باشیم." ماریو گومز مهاجم بایرن هم گفت: "واقعا زیاد مهم نیست که با چه تیمی مواجه شویم دیدار با یک تیم خوب بیانگر شکست و حذف شدن نیست. هر تیمی که انگیزه و تمرکز لازم را داشته باشد می تواند به مراحل بالاتر راه پیدا کند." او همچنین به دیدارهای بایرن با منچستر و لیون در فصل گذشته و راهیابی به فینال اشاره کرد.

بایرن با صدر نشینی در گروه خود توانست از احتمال برخورد با بارسلونا، رئال، منچستر یونایتد و چلسی جلوگیری کند. نگاهی به تیمهای دوم گروه بیاندازیم:
اینتر میلان، قهرمان فصل گذشته ایتالیا و اروپا است که پتانسیل رسیدن به فینال این فصل را نیز دارد. آث میلان، یکی از گربه سیاه های بایرن محسوب میشود شاید بتوان به جرات گفت که تنها تیمی باشد که باواریایی ها ترجیح میدهند با آن روبرو نشوند بایرن در مراحل حذفی لیگ قهرمانان هرگز نتوانسته از سد میلان عبور کند. آرسنال، در حال حاضر صدر نشین لیگ برتر جزیره است و به نظر میرسد استعدادهای جوان آنها به شکوفایی و بلوغ کافی رسیده اند. المپیک مارسی، باشگاه سابق فرانک ریبری است و از جهاتی می تواند دیدار در مارسی برای او حاشیه هایی داشته باشد.

 بایرنی ها در دور حذفی لیگ قهرمانان در دیدار رفت اوایل فوریه خارج از خانه به میدان خواهد رفت و دیدار برگشت را اوایل ماه مارس در آلیانس آرنا برگزار خواهد کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محدثه پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 14:44

سلام.
توی بازی با بازل کلوزه هم بود؟

سلام
نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد