وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - بازل؛ بایرن در انتظار صعود مقتدرانه

 

دیدار پایانی گروه E در لیگ قهرمانان بین بایرن مونیخ و بازل امشب در آلیانس آرنا برگزار میشود. این در حالی است که بایرنی ها نیازی به امتیاز این دیدار ندارند و بازل نیز در رویای پیروزی بر بایرن میباشد که اگر رم در رومانی برابر کلوژ امتیازات را از دست دهد بتواند به مرحله بعد صعود کند. 

این در حالی است که بایرنی ها در 7 دیدار اخیر اروپایی خود در آلیانس آرنا شکستی را نداشته اند.

تورستن فینک مربی بازل با جو حاکم در آلیانس آرنا آشنا است. هافبک سابق بایرن نتایج خوبی را با بازل بدست آورده است. آنها در لیگ سوئیس نیز با تفاضل گل در مکان دوم قرار دارند و در لیگ اروپایی نیز برای رسیدن به مرحله حذفی در حالی تلاش میکنند که صعود به لیگ اروپا را برای خود مسجل کرده اند.

مهاجم بلند بالای بازل مارکو استرلر امید اول آنها در دیدار امشب محسوب میشود. او در آخرین دیدار بازل در لیگ داخلی سوئیس نقش موثری را در به ثمر رساندن 3 گل از 5 گل تیم ایفا کرد و دوشنبه نیز شاهد تولد دومین فرزند خود بوده است و به نظر میرسد که از نظر روحی و جسمانی در شرایط عالی باشد.

بایرن در این دیدار نیز از توماس کرافت استفاده خواهد کرد. این در حالیست که هواداران بایرن خواهان انتقال مانوئل نوئر در تابستان آینده به بایرن می باشند. با این حال کرافت جوان نیز عملکرد خوبی در دیدار برابر رم داشته است. به نظر دیگو کونتنتو نیز به جای پرانیچ در ترکیب اولیه بایرن قرار خواهد داشت.

باید دید که ونگال در خط دفاعی از چه ترکیبی استفاده میکند. آیا دمیکلیس را در این دیدار به میدان خواهد فرستاد و یا مانند دیدار برابر شالکه از ترکیب تیموشوک و برنو استفاده خواهد کرد؟ میرو کلوزه نیز به دیدار امشب نخواهد رسید و گومز میتواند به روند روبه رشد خود ادامه دهد البته او برابر شالکه وضعیت مناسبی نداشت و موقعیت های خوبی را از دست داد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

بایرن مونیخ: کرافت - برنو - تیموشوک - لام - کونتنتو - فان بومل - کروس- اشتایگر -ریبری - مولر - گومز

بازل: کوستانزو - اینکوم- آبراهام - فراتی- سافاری - شاکیری -کاپرال - یاپی - استوکر - فری - استرلر

نظرات 1 + ارسال نظر
گل مریم چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 21:51

بابا بی خیال! یه بار صعود کرده کافیه! حالا مقتدرانه نشد عیبی نداره

تو لیگ که چیزی نشدیم! بزار لااقل اینجا یه خورده قدرت نمایی کنیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد