وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیموشوک: دوست دارم که در مونیخ بمانم

 

آناتولی تیموشوک، چندی پیش با روزنامه اکراینی گل، مصاحبه ای درباره زندگی خود و وضیعت فعلی در باشگاه بایرن مونیخ داشته است که در ادامه خواهید خواند.

آقای تیموشوک، از زندگی در آلمان بگو. آیا از زندگی در مونیخ و بازی در باشگاه بایرن مونیخ، راضی هستی؟البته. بایرن مونیخ، باشگاه بزرگی است که هر بازیکنی می تواند در آن احساس راحتی و آرامش کند. اینجا همه چیز برای زندگی خوب فراهم است.
از اینکه به بایرن آمدی، پشیمان نیستی؟

اصلا،من در اینجا در رفاه کامل هستم.
سال گذشته که در ترکیب اصلی بایرن قرار نداشتی، برایت سال سختی نبود؟هر بازیکنی دوست دارد که به زمین مسابقه پا بگذارد و برای باشگاهش بازی کند. من بازیکن حرفه ای هستم و بارها هم گفتم که شاید شرایط طوری نبوده که من بتوانم بازی کنم و به نظر من هم بازیکنان آماده تر از من هم در تیم بودند، مسلما جایی برای من باقی نمی ماند.
آیا فکر می کنی که بتوانی در امسال کاملا در ترکیب اصلی بایرن قرار بگیری؟در حال حاضر، من در تمرینات عملکرد بسیار خوبی داشتم و ونگال هم از من بسیار راضی است. من مطمئنم که می توانم این کار را انجام دهم.
بازگشت فان بومل، برای شما سخت نیست؟ آیا فکر نمی کنید که با بازگشت او، دوباره نیمکت نشین خواهید شد؟
فان بومل، بازیکن بسیار خوب و باتجربه ی است اما من باید سعی کنم که با عملکرد خوب در تمرینات، در ترکیب اصلی بایرن قرار بگیرم. فوتبال به غیر از رقابت بین تیمها، رقابت بین بازیکنان یک تیم هم است و هر بازیکنی تلاش خواهد کرد که در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد.
ما شنیده ایم که ونگال، آدم عصبانی و جدی بر سر تمرینات است. آیا تا به حال مشکلی با او در تمرینات نداشتی؟
خیر. من به حرفهای او احترام می گذارم و هیچ وقت مشکلی با او نداشتم. بازیکنان بایرن به عنوان مربی به او احترام می گذارند و هیچ مشکلی با او تا به حال نداشتیم.
می دانیم که از گلزنی مقابل فرانکفورت بسیار خوشحال هستی، چه حسی در حال حاضر داری؟حس می کنم که توانستم برای تیمم موثر باشم و همچنین بسیاری از هوداران را خوشحال کردم. وقتی من گل زدم، حس کردم که استادیوم به یک باره جان گرفت و صدای عجیبی در گوش من پیچید، تشویق یک بازیکن بعد از گلزنی، توسط تماشاچیان حاضر در استادیوم، احساس باورنکردنی به انسان می دهد.
خبری مبنی بر اینکه شما بعد از بازی مقابل اینتراخت، توپ آن بازی را به یادگاری به خانه خود بردید، در بسیاری از مطبوعات چاپ شد. آیا این واقعیت دارد؟
بله درست است. دوست داشتم که این توپ را به یادگاری داشته باشم. فکر می کنم اگر چند سال بعد که از فوتبال خداحافظی کردم، این توپ یادآور خاطرات زیادی برای من باشد.
آیا قصد تمدید قرارداد با بایرن را دارید یا اینکه به باشگاه دیگری خواهید رفت؟در حال حاضر هیچ برنامه ای برای جدایی از بایرن ندارم و دوست دارم که در مونیخ بمانم.
آیا درباره تمدید قرارداد خود با باواریایی ها وارد مذاکره شدید؟چندبار صحبت هایی در این باره انجام دادیم اما هنوز به طور جدی صحبت نکردیم اما من بارها به باشگاه گفتم که اگر بخواهند، من حاضرم که قراردادم را تمدید کنم.
در اوکراین باشگاه های زیادی، خواهان جذب شما هستند، آیا...من هنوز هیچ پیشنهادی از باشگاهی دریافت نکرده ام و فقط گاهی در اخبار می بینم که باشگاه های شاختار، دینامو کیف، متالیست خارکف به دنبال جذب من هستند. این اخبار چاپ می شوند اما هنوز در این باره با من صحبتی انجام نشده است.
اما مدیر برنامه های شما، چند ماه پیش اعلام کرد که از طرف باشگاه متالیست خارکف با او تماس گرفتند و می خواهند کارهای انتقال شما به این باشگاه را انجام دهند؟
بله، تماس گرفته شده بود اما به صورت رسمی نبود. آنها با مدیر برنامه های من تماس گرفته بودند و گفته بودند که اگر آناتولی مایل به آمدن به باشگاه ما می باشد، ما می توانیم با مدیران باشگاه بایرن مذاکره کنیم که بعد از چند روز هم من به طور رسمی اعلام کردم که به هیچ باشگاهی نخواهم رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد